31 Mart 2013 Pazar


Burada buluştuğum tüm çok değerli öykü, deneme ve anı severlere bir küçük istekte bulunsam;
İki ödül birden aldığım bir yarışın ödül töreni için sadece on iki saatliğine gittiğimiz İstanbul'da, Galata Kulesi'nde, Hazerfan Çelebi'nin resmi önünde.

Nihayet öykü, deneme ve anı üzerine yazılarım ile öykülerimin gerçek yerlerine ait sadece kendi çektiğim fotoğrafları yayınladığım

 www.acemidemirci.blogspot.com 

adlı sitemi beğendim.Böylece sitemin ilk beğeneni de ben oldum.

Beni bu konuda yalnız bırakmaz, facebook'ta arama penceresinde sitemi  aratıp beğeni için acemidemirci.blogspot.com'a tıklarsanız, keyifle okurum beğenileri. 

Destekleriniz en büyük gıdam. Cesaretlendirici tek maya benim için. 



Çok sevgilerimle tüm burada olanlara. 

AYY ya da Acemi Demirci
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci