11 Kasım 2013 Pazartesi

www.acemidemirci.blogspot.com ile gelen dördüncü ödülüm


Tüm blog İzleyicilerim ile güzel bir haberi paylaşmak istiyorum.



Blog Tanıtımları tarafından gerçekleştirilen ‘En Tarz Blog Yarışması’ için blogum www.acemidemirci.blogspot.com da aday olmuştu. Desteklerinizi beklemiştim bu konuda.
‘En Tarz Blog Yarışması’  sonuçları bugün açıklandı.



 www.acemidemirci.blogspot.com  yarışta birinci olarak  ilk ödülünü bugün  alırken ben de dördüncü ödülümü  almış oldum.

Sizin desteğinizle.


 
Desteğinizi başta İzleyiciler’de olmak üzere böyle bir yarıştaki oylamada da gösterdiğiniz ve yanımda olduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Saygı ve selamlarımla.


Acemi Demirci ya da AYY.
http://blogdeposu.blogspot.com -Blog Tanıtımları- blogundan alıntıdır:




Paylaş :

2 yorum:

  1. Tebrikler! Daha nice güzel başarılar sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bu içten ve güzel dileklerinize. . Bugün size İzleyici olmak istedim; ama başaramadım:))

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci