30 Mart 2014 Pazar

www.acemidemirci.blogspot.com adresinde soluklanan, yazılarımı okuyan, öykü, deneme ve anı okurları ile fotoğraf severleri; bloğumdaki İzleyiciler'e kaydolmaya davet etsem:)


Benim için bir e-kitap niteliğinde olan bloguma giriş, okunma, İzleyiciler'deki çok sevgili okur sayısından çoook daha fazla olmasına rağmen ziyaretçilerin görünmemeleri yerine "BU SİTEYİ TAKİP ET" / İzleyiciler'de isterlerse rumuzlarıyla görünmelerini rica etsem:)

Beklemekteyim.

Selamlarımla.

Acemi Demirci, 30.03.2014

acemi.demirci@yahoo.com.tr
@Acemi Demirci
Paylaş :

3 yorum:

  1. Merhaba, 2 kez mail attım ancak geri dönüyor bir sıkıntı var sanırım...
    Ben Hazel. hazioz.blogspot.com adresinin sahibesiyim. Bloğunuza dün blogdeposunda denk geldim gerçekten çok özgün ve farklı bir blog. Kendi bloğumda her perşembe misafir blog ağırlıyorum.
    İlgili detayları bloğumda misafir ol gel bana kısmından görebilir, isterseniz yazınızı gönderebilirsiniz. Şu anda 17.04.2014 tarihi müsaittir.
    Güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Merhaba hazioz.,

    Tabii. Seve seve. Blogundaki ileti adresine gönderdim yazımı. İletide etraflıca anlattım.
    Tanıştığımıza çok sevindim.

    Hüdaydalı selamlarımla.

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci