8 Mart 2015 Pazar

Göçmen kuşlar geldi

Bugünün dünya genelindeki anlamı dışında başka anlamları da oldu benim için. Önce madem Kadınlar Günüydü bugün, o halde on dakika bile olsa keyif çatma hakkım olsun istedim. Balkonda kahve keyfi yapmak mesela iyi olurdu. Ve zor durumdaki tüm kadınların hayat yolları artık kolaylaşsın dilediğimden buna uygun bir müzik dinlemeye başladım kulaklıklarımdan alçak sesle. Kitaro’dan Silk Way –İpek Yolu-.

İpek gibi yumuşak, güzel olsun herkesin hayatı. Derken bu keyfe bir de ortak çıkageldi. Boz Kanat.

Burada keklikler ve ötücü kuşların yanında atmaca ve kerkenez de görebiliyorum.Daha çok yazın o güneşlenirken ben de onu seyrederken sıkça karşılıklı olduğumuz atmacadır Boz Kanat.  Artık tanış olduk onlarla. Kış boyunca bizi seyrek gördüklerinden bugün bana gözükmek istemiş sanırım  Boz Kanat.

O kadar güzel ki. Boz. Göğsü kırçıllı, benek benek. Kanatlarını açmış süzüldü de süzüldü gözümün önünde. Süzülürken açık kanat uçlarındaki dik duran tek tek siyah telekleri sayılabiliyordu. Uçarken çok heybetli. Kaç kez tam açık balkon camlarından içeriye bakarak uçtu. Güzel bir seyir sundu. Belki onun da Kadınlar Günü'nden haberi vardır.Onu seyretmeyi bırakıp fotoğraf makinemi bile almak için ayrılmadım balkondan.


Sonra eşimin çağırmasıyla arka balkona geçtim. Tepelerin üzerinden geliyorlardı. Çıplak gözle zar zor seçilir silik bir görüntü halindeki  göçmen kuş sürüsü kaplamıştı göğün büyük kısmını. Tam anlamıyla göçmen kuşlar düzeninde. V şeklinde uçuyorlar. Ama içinde başka V düzenleri de var o ana V düzeninin. Göğe  yayılmış halde.

Kalabalık bir sürüydü. Bugün geldi onlar da. Görenler, onlara rastlayanlar, iyi ev sahipliği yapsın lütfen, şunun şurasında yalnızca güze kadarki misafirlerimize.

08.03.2015

acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci