6 Haziran 2015 Cumartesi

BozKanat, Bozçe, Bozca Güncesi Albümü


Sanırım çektiğim en güzel Boz Kanat ve yavruları resmi. Boz Kanat, yavrularına kanatlarını germiş, kanatlarının altına almış halde.











Boz Kanat, bana poz vermeyi artık kanıksadı. Hatta bana yardımcı bile oluyor  böyle en fiyakalısından pozlar vererek :)




 Bazen fidanların yanındaki sopalara konuyor.
Boz Kanat'a saksağanlar dünyayı dar ediyor. Burada da saksağanlar etrafında uçuşuyor, konuyor, kanat tüleklerini, kuyruğunu gagalayıp çekiştiriyorlardı. Saksağanlar, tanınabilecek en çetin yaratıklardan.
 Cepheden Boz Kanat pozu.
 Av dönüşü Boz Kanat yavrusunu besliyor. Mama ağzında.
Yavrular artık bayağı bayağı ortaya çıkıp belirginleşti.

Boz Kanat'ın gölgesinde güvende ve artık palazlanmış atmaca yavrusu Bozçe.
 Boz Kanat, yavrularının başında.

Yavrular bazen yuvada rahatlarına bakarken resimde  öylesine başları çıkıyor.
Boz Kanat'ın eşi.
Başları sanki bir kartopunu andırırcasına beyaz tüylü kızıl şahin  yavruları.













Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 06.06.2015
acemi.demirci@yahoo.com.tr
@AcemiDemirci
Paylaş :

8 yorum:

  1. Doğa ne mucizevi...Çok güzel fotolar yakalamışsınız...

    YanıtlaSil
  2. nahide, saksağanların bu aileye yaptıklarını bir görsen. Bir de BozKanat'ın bunlara katlanışlarını ve yavrularına kanat gerişini. Belgeselleri severim ve yakaladıkça mutlak izlerim. Bu kez canlısından izliyorum. Müthiş bir görsellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm canlılar nasıl da yavrularına kanat geriyor..:(

      Sil
  3. Hiç aklımda olmayan bir paylaşımdı Boz Kanat. Gözümüzün önünde bebekler büyür; ama atmaca yavruları her zaman büyümediğinden paylaşayım istedim nahide :)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi doğa takipçisisiniz :)

    YanıtlaSil
  5. İnsan benim gibi doğa delisiyse eğer, duymayı isteyeceği şeylerin başında bu gelir :))) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba tatlım bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende bloğuma beklerim gfc takibe alırsan sevinirim sevgıler :)

    YanıtlaSil
  7. Hemen geliyorum beauty baby :)

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci