7 Temmuz 2015 Salı

Birkaç yıl önce Çeşme'de çektim bu kuşun fotoğrafını

Eşim ve ben, şehir kaçkını olmayı yeğlediğimizden beri altı yıldır Çayyolu sakiniyiz. İlk iki yıl Ankara’da olduğumuzu neredeyse hiç hissetmedik. Hala etrafta geniş tarlalar vardı zira. Eskinin çiftçilerinin, şimdinin tarlalarına dikilen bloklar sayesinde emlak zenginlerinin hasat kaldırmalarını izlemek, bir Ankaralı olarak inanılamayacak doğallıkta, güzellikte bir andı.
 
İlk iki yılın tadı sonradan kalmadı.

Artık tarlalara buğday, çavdar değil kuleler dikiliyor. Artık çok doldu, sokaklar arabadan geçilmiyor diye buraya kaçtığımız Emek - Bahçelievler'den de farksız olmaya başladı buralar.  Üstelik de bahçeler küçüldüğünden  binalar, şehir merkezindeki gibi birbiriyle iç içe  olmaya başladı.  Ve ben, trafiğiyle, ulaşımdaki sorunlarıyla, saldırgan köpek sürüleriyle buradaki çileyi çekenlerden olarak  zaman zaman bu konuyu anlatıyorum. Şehirler arası bir yol olarak Eskişehiryolu’nun zaten yüklü trafiğine bir de iki yanındaki yeni yerleşim yerlerinde ha bire dikilen  kulelerden, bloklardan akan trafik, alabildiğine hız yapılan bu yolu gün be gün daha da çekilmez ve tehlikeli yapıyor. Yol böyleyken bir de yolda karşılaşmaktan korkulan köpekler var.

Ankara’daki pek çok yerde olduğu gibi köpekler burada da sürüleşmiş. Sürüleşen köpekler hele de tek sayıda olurlarsa kesinlikle saldırgan olurlarmış.  Köpekler nedeniyle ölenler de olunca duyarsız kalamadım ve yazdım. Çayyolu Haber Bülteni de bu yazımı haber yapmış. Teşekkür ederim onlara. Okuyacak olanlara keyifli anlar dilerken yazıma;
linkinden ulaşılabilir. İyi akşamlar dilerim.

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci)

acemi.demirci@yahoo.com.tr
@AcemiDemirci
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci