17 Ağustos 2015 Pazartesi


“Çeşme'nin Suyu Kurudu” adlı çalışmama;

http://www.kadinhaberleri.com/cesmenin-suyu-kurudu-makale,541.html

linkinden ulaşılabilir.

Okuyacak olanlara keyifli anlar dilerim.

Ayşei Yasemin YÜKSEL  (Acemi Demirci)
acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci

NOT: On bir yıllık ömrü, açtığı bu çiçekle sonlanan bu bitkiye en son on küsur yıl önce makilikte rastlamıştım.

Çeşme'de artık her yan betonla kaplandığından nihayet bu yıl Ardıç Koruma Alanı'nda çiçeği solmuş ve ömrünü tamamlamış bir taneye denk geldim. Ona bile sevindim. Aslında canlı çiçek resmi eklemek isterdim; ancak çiçeklerin mevsimleri var.

(Çektiğim ve burada yayınladığım yalnızca benim fotoğrafladığım her resmin her hakkı saklıdır. İznim olmadan ve kaynak gösterilmeden hiçbir yerde yayınlanamaz ve kullanılamaz)
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci