30 Ekim 2015 Cuma


Günaydın,

Bir konuda yardımınızı istesem, sizi yorar mıyım?


Nefes alan her canlı için ne kadar kolaysa nefes alıp vermek, yazmak da benim için çocukluktan beri o kadar doğal ve kolaydı şu saate, bu güne kadar.

Yazın  sanatı, bugün  bana en çetin yüzünü gösterdi. Öykülerim içinden bir öykümü seçmem istenerek. Duyduğum en zor sorulardan biri bu. Ve cevabı bulamıyorum, hatta bilmiyorum. Siz biliyor musunuz? 


Öykülerimin çoğu, gerçek hayat çıkışlı. Gözleme dayalı. Kurgu olanları da var elbet.


En sevdiğim kentlerden biri olan Kastamonu'da
Bestecilere sorarlar ya, en çok hangi bestelerini sevdiklerini; bu soru cevapsız bir soruymuş, anladım. Bu arada Türk Sanat Müziği bestecilerinden bahsediyorum :) Onlardan duyulan cevap, sıklıkla bestelerini çocukları gibi sevdikleri ve içlerinden ayrım yapamadıkları olur. Haklılarmış. Karınca kararınca yazan biri olarak ben de öykülerim arasında dolandığımda böyle bir çıkmaza giriyorum. Hangi yana baksam oradan gülümseyen öyküm benim için çok anlamlı. Başkasının bir öykümden nasıl ya da ne kadar etkilendiğini, en çok hangisini beğendiğini çok önemsiyorum bu yüzden. Hem de çok!
O yaşımdan beri elimde kağıt kalem var. 


Lütfen her gün yalnızca kuzey komşumuzdan günde belki de altmış kere uğranılmasının yanı sıra hem Ülkemiz'den hem de dünyanın hemen her ülkesinden bloğumu ziyaret ederek okumadık çalışmamı bırakmayacak kadar  müthiş okurlar -ki onların kimler olduğunu elbette bilmeme imkan yok; ama bu vesile ile kim olduklarını öğrenirsem zaman zaman fikirlerine bile başvuracağım yardımcı olmayı istemeleri halinde- bana öncelikle öykü  çalışmalarımdan en beğendiklerinin hangileri olduğunu yazarlar mı? Tabii deneme, gezi, anı çalışmalarım için de bekliyorum en beğenilmişleri.


Bu, ortaokuldan beri yazma gayretindeki ben ve blogum sayesinde aramızda öyküsel bir köprü olan kitap kurtları, okuma sevdalıları ve çok değerli blog İzleyicileri arasında güzel bir iletişim de kuracak sanırım. Yazın ve yazılarım üzerine.


Ortaokul hayatımın geçtiği Karadeniz'de; ama Ünye'de değil doğusunda.
Benim için öğrenilmesi gerçek bir ihtiyaç olan öykü, deneme, anı ve gezi yazılarım içinden en sevdiklerinizi, bu yazıya ekleyeceğiniz yorumlar ile bana bildirmekten lütfen  geri kalmayın. Öyle ki ikinci bir kez böyle bir talepte bulunmayayım :)

Bildirimlerinizi dört gözle bekliyorum… Ve yardımcı olacağına eminim okumak gibi bir sevgiyi tatmış bunca insanın. 


 Elmadağ'da. Yolculukların en zoru, karda eşek ile imiş.
Çok selamlar her bir okuma sevdalısı arkadaşıma; Hüdaydalısından :)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 30.10.2015, 12:20


@AcemiDemirci



Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci