6 Ocak 2016 Çarşamba

Daddy Long Legs ya da Leylek Dede, Jean Webster'dan

Bahsettiğim kitap, Daddy Long Legs, 
Yazarı, Jean Webster...


İlkokul ikinci sınıfta, babamın bana doğum günü armağanıydı. 


Ortaokulda Nobel almışına dek pek çok kitabı okumuş, gözlerimi çoktan bozmuştum; ama hiçbir kitabı, Türkçesi Leylek Dede olan ve Doğan Kardeş Yayınevince basılmış, halen internetten bulunabilen hem çocuklar hem de yetişkinler için  yazılmış bu kitap gibi her sene en azından bir kez okumadım. 



Üstelik okumaya başlayınca en az dört saat başında kalıp bitmeden kalkılmıyor. 


Şimdi yine elimde. Ve sanki ilk kez okuyorum...


Bu kitap için bir de öykü yazdım. Adı, "Beyaz Halkalar.". Blogumda ve internetteki bir gazetede yayımda.


http://acemidemirci.blogspot.com.tr/2013/09/beyaz-halkalar.html


acemi.demirci@yahoo.com.tr;
@AcemiDemirci
Paylaş :

2 yorum:

  1. Merhaba..Blogumdaki son yayına davet için geldim bu kez...:)Fırsat bulup okursanız sevinirim..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. İnternete sadece evden, akşamları, bir o işe bir bu işe koşarken girebildiğimden kusura bakma canım gecikmelerim için Hemen oradayım <3

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci