11 Şubat 2016 Perşembe

Önce; 
Şimdiye dek buradan paylaştığım  yayın duyurularıma  ERİK AĞACI ÖYKÜ SİTESİ'nde yayınlanan öykülerim de eklenmişken ve  alttaki iki yazı da ayrı birer duyuruyken atlayamayacağım bir konu var... 

Elinizde kalem ve kalemden de dökülenler varsa öykü olmuş, deneme olmuş, gezi yazısı, köşe yazısı, anı olmuş, satırların, sayfaların okunması kalemi tutanlarca  tadılabilecek en büyük mutluluk. Şükürler olsun ki bunu yaşıyorum.

Dahası,  pek çok farklı yerde, sosyal ortamda yayınların duyurusunda bulunarak bana destek olan  başta Suat Abi olmak üzere akrabalarıma, melek kadar iyi arkadaşım Ülkü, Semra Yazıcı'ya, eski mahallemizi bir arada toplayarak Emek -Bahçelievler Eski Dostlar Grubu'nu kuran ve yazılarımı hem sayfasında hem de grupta paylaşan Aylin Kosovaeri Şahin'e ve grup üyesi diğer arkadaşlarıma, liselilerime, Aksaraylılar, arkadaşlarım ve üşenmeyip eli "Beğen"e gidenlere, paylaşan herkese çok teşekkür ediyorum. Biliyorum, teşekkür kuru. Kupkuru. Bazen ben de tıkanıyorum. Bazen ben de ne denilir, ne yazılır, ne söylenir bulamıyorum. Orhan Veli bile anlatamamıştı ya hani, an gelmiş. Anlatamadığından değil tabii, öyle anlatmıştı  anlatacağını. Orhan Veli olur da anlatamaz mı!...

Desteklerini esirgemeyen herkese  içten  teşekkürler, sevgiler, saygılar.
Hüdaydalısından da selamlar...

Ve;
ERİK AĞACI ÖYKÜ SİTESİ’nde bugün yayınlanan “Kumruların Ahı” adlı öyküme;

ya da

linklerinden ulaşılabilir.
Okuyacak olanlara keyifli anlar dilerim.
(Her hakkı saklıdır)
acemi.demirci@yahoo.com.tr;
@AcemiDemirci

Paylaş :

2 yorum:

  1. Öykü o kadar duygulu ki, bir süre etkisinden çıkamadım.. Bir vuruşta iki kumruyu çırpınışlar içinde yere devirmek ha.. Yavrularını beslerken hem de.. Bir daha uçmayı henüz bilmeyen o minicik yavruların nasıl besleneceğini düşünmeden... Hem de kumrunun bir lokmalık etini mideye indirebilmek için...
    Sonları da çok hazin olmuş gerçi.. Belki de İlahi adalettir bunun adı..
    Kaleminize sağlık.. Harikasınız..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Renkli Pasta Sepeti,

      Bu öyküm, gerçek hayat çıkışlı. Evet öyküleşirken bazı ögeler dahil oluyor.

      Öyle oldu. Kumrular azaldı sitede...
      Bana çok dokundu. Yazdım.

      Yaşatılanlar yaşanılırmış ya...

      Çok sevgiler Ankara'dan Renkli Pasta Sepeti. Hüadaydalı selamlar buradan...

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci