24 Mart 2016 Perşembe

deeptone'a teşekkürlerimle

Aynı anda birkaç şeyin takibi demek, o birkaç şeyden en az birinin mutlaka gecikmesi demek. Aslında birkaçın tamamının biraz aksaması demek. Ama başka yolu yok. Tüm gecikmelerim için özür dilerim. Lütfen kusuruma bakmayın.
 
En olmaması gereken gecikmelerimden biri oldu deeptone'nun beni de eklediği paylaşımına geç kalmam.

Dedim ya. Sadece akşamları bakma fırsatım var sayfalara. Ve böyle sonuçlar kaçınılmaz oluyor o zaman.

Fırtınaya varan şiddette esen Ankara rüzgarı, Hüdaydalı selamlar taşısın diyerek;



Paylaş :

8 yorum:

  1. İstanbul rüzgarının da pek geri kalır hali yok ... Dün geceden beri çatı tepeme indi inecek diye beklemedeyim ..
    Deep bana da böyle bir şıklık yapmış ve yeni arkadaşlar kazandırmıştı ...
    Memnun oldum tanıştığımıza ...
    Keyfiniz bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun oldum. Ne der İngilizler;
      "Kibarlığın paraca değeri yoktur; ama hayatın tekerleklerini yağlar"

      Güzel girişimler deeptone'un yaptığı. Kulaklarını da bolca çınlatıyoruz böylece.
      İatanbul'a selam ve sevgiler.

      Sil
  2. Deep bizleri biraraya getirmek konusunda harika... :)
    Çok memnun oldum ben de :)
    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Blana K. Ben de çok memnun oldum. Görüşmek üzere :)

      Sil
  3. Merhaba ben geldim :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Çok sevindim. Sevgiler. Hüdaydalı selamlarla :)))

      Sil
  4. hüdaydalı sevgilerimleeeee :))))

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci