7 Mart 2016 Pazartesi

Yarın 8 Mart. Dünya Kadınlar Günü. Tüm kadınların Kadınlar Günü’nü kutlarken aşağıda linklerini verdiğim iki öykümü insanlara can veren kadınlara hediye etsem…

“Rüzgara Karşı Savaşan Gelincikler” adlı öyküm, gerçek hayat çıkışlı. Bazı değişiklikler yaptım., kurguladım yani. Aynı gün gerçekleşen düğünler tamamen benim kurgum. En sonunda Nezih’in derin uykusunu mesela, Reşide’nin evine karşı uyuması, tümden benim kurgum.
 
Dinlediğimde, bir an önce yazmak istemiştim bu öyküyü. Beni çok etkilemişti şimdi seksenindeki anlatanın ağzından dökülenler.

Sevdiğim sonlar, aslında mutlu sonlar. Yeni öykülerim öyle olsun dilerim…

İkinci öykümdeki Nadide Abla’nın hayat öyküsü gerçektir. Ciddi bir değişiklik olmasa da öykülerde bazı şeyler değişebilir. Sabırla koruk helva olur gerçeğini yazmak, hep istediğim şey!

Okuyacak olanlara keyifli anlar dilerken yazılacak öykülere selamlar olsun. Peri Bacaları diyarından ve Hüdaydalısından.


Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci