22 Nisan 2016 Cuma


“İlk Gelincik ve İbibiğin Saklambacı” adlı yazımda, buralarda görülen birkaç tür gelincikten bahsetmiştim. İlk gelincikten sonra o bana çok yapraklı gelincikgillerden gibi gelen adonis de  de gözüktü.


Bir de minicikler var. Yıldız gibi. Onlar da çıkmış.


Renkleniverdi yer, kırmızı gelinciklerle. Morlu pembeli çiçeklerle. Mavinin mora çalanından açığına koyusuna kıvamındaki renklerle.
(Her hakkı saklıdır)

Not: Bu resmimi Season Calender adlı bir sitede gördüm. Nereden bulup da koymuşlar bilemedim :)) Ama beğenilmesi elbette sevindirdi. Bir de linki verselermiş. 

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 22.04.2016, 22:35


 @AcemiDemirci
Paylaş :

4 yorum:

  1. Ben bu çiçekleri görürdüm de adını bilmezdim . Demek çok yapraklı gelincikmiş

    YanıtlaSil
  2. Adı, adonis. Gelincikgillerden gibi gelir bana. Ama emin değilim. İlk fırsatta bakayım. Selamlarımla kahve telvesi :)

    YanıtlaSil
  3. Ben ilk defa görüyorum bu çiçeği. :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Ne de güzel ... Adonis

    Sevgiler

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci