8 Nisan 2016 Cuma

Avuç içi gibi açılmış kırmızı lale

Açılmış kıpkırmızı bir avuç içi gibiydi. Taç yaprakların birleştiği iç yüzeyde de kenarları sarı sürmeli  kara kara lekeler. Sanki   kırmızı lalenin kömürden gözleri kaçamak muzip bakışlarla bakar gibi. Al gelinciğin hayli semizi bir çiçek duruyor karşımda. Bir kırmızı lale. Dün öğle  saatlerinde, bir bahçede.

Kırmızı lalenin içindeki kara lekeleri görünce aklıma hemen bir öyküm geldi. Yazmayayım adını. Bulması zor da değil zaten. Gelincik filan geçer içinde.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 08.04.2016, 22:07




Paylaş :

12 yorum:

  1. Çok güzelmiş. emeğinize sağlık bayıldım ne de güzel yazmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarımın yarısını yayınlamamışım. :))))) Yine de beğendiğinize sevindim. İlk paragraf da geliyor :)))

      Sil
  2. Çok güzelmiş. emeğinize sağlık bayıldım ne de güzel yazmışsınız

    YanıtlaSil
  3. Sonbaharda saksıya diktiğim lalelerin açmasını sabırla bekliyorum :) Büyüdüler sadece çiçek açması kaldı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açınca resmini görürüz di mi? Çok selamlar.

      Sil
  4. merhaba!
    blogunuzu yeni keşfettim. Çok güzel yayınlarınızın olduğunu fark ettim teşekkürler
    Bu arada hakkında yazınız yan tarafta emidemirci yazılmış bilginize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Yüksel Duman. Teşekkürler yazdıklarınız için. Hakkımdaki o durumu biliyorum; değiştiremedik. Biz diyorum çünkü bu blog bana hediye. Ben de hediye eden eski oda arkadaşım da çabaladık. Sanırım resim olarak görüyormuş. Ama şimdi aklıma düştü. Yine uğraşayım. Ben böyle uyarıları çok sever ve dostane bulurum. O yüzden bir kez daha teşekkürler. Çok selamlar. Hüdaydalısından.

      Sil
  5. Ne hoş bir fotoğraf... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Kafa Dergi. Fotoğraf da çok güzel bir uğraş. Resim çizerdim. Zaman kısıtlı. Fotoğrafı zaten çekerdim; şimdi çizemediklerim için de çekiyorum. Çok selamlar. Bu kez Fidayfalı yazayım. Öyle de denilir ya...

      Sil
  6. Gelinciğe ne kadar da benziyor. Bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse gelincik di mi resimde? Çok selamlar buzlu kalem. Hüdaydalı selamlarımla :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci