22 Nisan 2016 Cuma

Kuleler arasında bir minik kuş

 
Sanırım akşam dönüşte yuvasının yanından geçiyorum. Ürküyor olmalı ki bugün de otların arasından fırladığı gibi hemen yanımdan, yere yakın önümden uçup yolun karşısındaki çite kondu kaçtır yaptığı gibi. Artık beni kanıksamış olmalı ki arkasını dönüp öylece durdu.

Kuşlar, sizin onlara zarar vermediğinizi anladıklarında bu bilgiyi öğreniyorlar ve size güveniyorlar besbelli. Ancak yine de güvenmesinler kimselere. Avcılar, insanlardan çıkıyor zira. Bir de kendi dünyalarının avcıları var; ki onlar başka. Besin zinciri gerçeğinin uygulayıcısı onlar. Her insana güvenip arkasını dönmese iyi olur bu şirin şey.

Birkaç adım yaklaştım elimde fotoğraf makinem hazır halde,  oralı bile olmadı. Fotoğraf makinesinin çıkardığı sese bir an ilgi gösterip yan yan bana baktı. Böylece en güzel pozunu verdi.

Bu pozla yetindim ben de. Yumurtaları olabilir yuvasında çünkü. Böylesi soğuk bir günde de yumurtalarından fazla uzak kalmaması gerek.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 22.04.2016, 00:08


@AcemiDemirci
Paylaş :

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hem de nasıl :) Çekilmişlere bakarken çok nefis; ama resim çekerken hep oyalanılır ya, özellikle turlarda bunu yadırgayanlar olabiliyor. Kim dinler ama... Çok sevgielr :9

      Sil
  2. ben de bir kuşla arkadaş olmayı deniycem böyle senin gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, izlenimlerini anlatacaksın ama... Meraka düştüm şimdiden. Kumrular ile başla istersen. Çok munisler çünkü. İnsana çok yakınlar. Güvercinler onlara göre daha sataşkan. Kübo'dan sonra hangi kuşsa o, okuruz süreci di mi? Çok sevgiler...

      Sil
    2. nasıl başlıycam yaklaşmaya söleseneee :)

      Sil
    3. Doyurarak. Biraz buğdayı gördükleri anda senin dost olduğunu anlarlar. Önceleri çok yaklaşma istersen. Çünkü ne yapacağını, zarar verip vermeyeceğini henüz bilmezler başlarda. Ama zamanla güvenecekler. Malum, zaman alır güvenmek :))) Sonrası zaten sana çok kolay gelecek.

      Sil
  3. Serçe mi bu güzel kız? :)) Ne güzel de bakmış :))

    YanıtlaSil
  4. Kuşları çok severim.. Bir mahkumdan şu sözleri dinlemiştim 'bir tek kuşlar ihanet etmez, bir tek kuşlar' sonra aynı mahkumun tırnağıyla duvara çizdiği kuş figürü öyle etkilemişti ki ömrümce benimle kalsın diye dövmesini yaptırmıştım.. Kuşların o yüzden farklı bir yeri var bende.. çok sevdim çektiğiniz fotoğrafı da, sevgiler,

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci