12 Nisan 2016 Salı

Sığırcık kanadı; serçenin selamı



Sesi gelip duruyordu. Kesik kesik, kısa kısa. Islık çalmıyordu bugün. Bir değişik sığırcıkların ötüşleri. Bazen kedi miyavlaması sanki, bazen ıslık, bazen çığlık. Sığırcıklar, şarkılarını çok değişik makamlarda söylüyor.


Geçen yıllarda karşısında durup resmini çekmeme iznin veren sığırcıklar olmuştu. Bir kuşun bir insana güvenmesi… Poz vermesi… Hiç mümkün değil, değil mi? Ama bana güvenmiş olacak ki vermişti küçücük, kapkara gözünü bana dikmiş boy boy, kanat kanat poz. Yine de herkese güvenmemesini dilerim kuşların. Çalışma sırasında pencere gerisinden uçarken çektim sığırcığı.


Dönüşte de eski çavdar tarlası şimdiki arsadan bir kuş otların arasından havalandı ve yere koşut uçtu. Hemen önümden. Selamlar gibi. Karşı kaldırımdaki sitenin beton  çit kolonuna kondu. Bana arkası dönük halde cıvıldamaya koyuldu. Yine de yan yan baktı, savsaklamadı yani tümden.


Bugün sığırcık değil; ama minicik ve ürkek serçe çokça poz verdi. Anlaşılan doğuştan bir model o.  Ben de çektim.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 12.04.2016, 21:14

Acemi.demirci@yahoo.com.tr;
 @AcemiDemirci

Paylaş :

6 yorum:

  1. Sığırcıklar bu ara bizim camlara da geliyor sık sık, dün biri uzunca şarkı söyledi gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün öyle pozlar verdi ki çokça çektim. Tabii cam gerisinden. Uçarken de var. Ötüşleri çok değişik. <3

      Sil
  2. Baharda da bir başka güzel ötüyorlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karadeniz'de bu dağdan öte dağa birbirleriyle ıslıkla anlaşanlar gibi di mi :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Senin için birazdan yeni fotoğraflar yayınlayacağım deep. Ankara öyküsünün de iskeleti çıktı. Çook sevgiler. Selamlar hep Hüdaydalı :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci