31 Mayıs 2016 Salı

Işığa, buhara, toza yakın olunmayacak. Dışarı çıkılamıyor, rüzgâr var. Yani toz toprak. Üstelik hava günlük güneşlik. Okunamıyor, hatta kendi elimle yazılamıyor ince ince satırlara bakılıp da.Bilgisayara bile yaklaşılmayacak. Neyse ki çok şeyi ben yapmıyorum. Yardım görüyorum bilgisayar konusunda eşimden dostumdan.

Tek resim çektim. Baktım, kendini göstere göstere, kanat çırpa çırpa havada duruyor. Havada durup aşağı bakar. Avını gözler. Sonra pas rengi, kızıl kahvemsi kanatlarını açarak yere konar. Bugün epeyce gözüktü.  Pozu da boşa gitmedi.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 31.05.2016, 15:12

Paylaş :

8 yorum:

  1. Ah şu kuşlar kadar özgür olabilsek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh! Çok beğendim bu yorumu. Kuş kanadında selamlar :)

      Sil
  2. İnanın yorum yapmaya geliyor, geri dönüyorum. Rahatsızken yoruma cevap yazma zorunluluğu olmasın istiyorum. Ama o kadar üretken bir yazar tanıdım ki, her şeye rağmen devam ediyor. Uçan kuştan, açan çiçekten, dağlardan ovalardan en güzel haberleri alıyoruz.
    Yazmaya tabii ki devam ama küçücük bir "sağlık molası" bilmem nasıl olur?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel insansınız siz. Tanıdığıma çok memnun oldum bir kez daha. Çok haklısınız. Kendime bakmayı bilmiyor muyum ne? Çoook sevgiler ve inceliğinize çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok güzel yakalamışsın.. (Yorumlar şifa olsun sana)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yağmurcum. Olsun tabii :)

      Sil
  4. En acilinden şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci