5 Mayıs 2016 Perşembe

Tüyleri payetli kuş

Günün sonu. Hazırlanmış çıkacaktım. Gördüm ve elim fotoğraf makineme gitti. Hep uçarlardı; ama açtılar belli ki damdaki bir parça ekmeği bırakıp gitmediler bir yere. 

Ekmek taşımalı o zaman onları çekmek için.

Ekmeği birbirlerinden kaçırır kapışırken ben de fotoğrafladım onları. Tüyleri payetli. Bu sığırcıklar çok süslü.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 05.05.2016, 21:35

Acemi.demirci@yahoo.com.tr;
@AcemiDemirci
Paylaş :

15 yorum:

  1. Çok güzel gerçekten. Poz da vermis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolca yaramazlık yaptığı pozları eleyince geriye kalan bu pozu pek bir uslu :)

      Sil
  2. Gerçekten de pek bi süslü..:)
    Çok güzel bir pozunu yakalamışsınız..
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü kuşları seviyorum. Gerçi kuş olsun da... Hepsini severim :))

      Sil
  3. Deseni, bol yıldızlı bir gökyüzünü andırıyor. (ağır romantiğim)
    Havalar ısındı sanıp da gelen kuşlar pişman olmuştur. En azından Ankara'dakiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol yıldızlı gökyüzü benzetmene bayıldım. Ağır romantiklik iyiymiş o zaman böylesi benzetmeleri çağrıştırınca :) Geçen sene Nisan'ın ortasında kardan leylek olan leylekler bu sene gelmedi. Sığırcıklar da çok üşüdüler eminim, sıcakta çığlık çığlığa, ıslık çalarcasına öterler iki gündür soğukta sesleri çıkmadı. Bugünkü çektiğim resimleri de sessiz :)))

      Sil
    2. o zaman inşallah tez zamanda bahar yeniden gelir de hayvancıklar ısınır; bizim de gözümüz, kulağımız şenlenir ;) sevgiler...

      Sil
  4. Süslü püslü ne de güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller Naz. Çok da çığırtkanlar. Ama sıcak havalarda :)

      Sil
  5. Çok seviyorum sığırcıkları. Her sene gelişlerini beklerim hevesle... Nasıl güzel yakalamışsın onu öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarca poz çekiyorum. Sonunda pozlardan biri böyle işe yarar oluyor Blana <3

      Sil
  6. eveet süslüymüş sahiden de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve rüküşe kaçmadan üstelik,değil mi?

      Sil
  7. Pek süsülüymüş :) Bu dünyadaki en masumsevdi pıtırcıkları kuşlar bence :) Rabbim ne kadar güzel kusursuz yaratmış.

    YanıtlaSil
  8. İlle de kuşlar Kek Dilimi... Onlara benim de düşkünlüğüm. Çook sevgiler <3

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci