6 Mayıs 2016 Cuma

Uzaklarda bir balık tablası

 
Deniz kenarı kentlerden daha çok balık tüketilen Ankara tezgahlarındaki balıklara hiç benzemiyorlardı. Gri değildiler. Duman rengi, laciverdimsi parıltılı. Sarıcalardı. Pullarının dizilişi desen yapmış halde. Tabladaydılar ve çoğu canlıydı. Oynuyorlardı.



Biz, en uçtaki o doğu kentimizde akşam yemeği için yer bakınırken  gözüme çarptı tabla. Ve her zaman olduğu gibi yine kısacık bir an için  sahip olabildiğim fotoğraf çekme fırsatı sırasında bu pozu da yakalamışım.


Göl balıklarıymış. Arkadaki sıra sıra uzanan dağlardan tutulup gelmiş sarı sarı iri sazan balıkları. Soğuk su balığı yani. Lezzetini tahmin edebiliyorum. O dağların akarsularında kırmızı benekli alabalık da varmış.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 06.05.2016, 22:11

 @AcemiDemirci


Paylaş :

4 yorum:

  1. alabalık ve somon çok severim yaaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hak veriyorum deep alabalık ve somon konusunda:)


      Bu arada bugün bize yakın Gordion AVM'deki kitapçıya kitaplarını sordum. Sanırım D ve R'de satılıyordu senin kitaplar. Şansımı denedim. Bilgisayarda arattım. Tüm seriyi tamamlamak üzere. Özellikle mavi kapaklıyı, Sade ve Derin, çok istiyorum. Mavi ile fizik bütünlüğü nedeniyle :))) ADA kitapevinde yoktu. Kızılay'daki kitapçıda bulacağıma eminim. Çünkü orada, değil mi senin kitaplar? Sevgilerimle :)

      Sil
    2. dr'da yok galiba ama dost'ta var sanırım ya da istersen getirirler :) bu kitapçılara dağıtım işi hiç kolay değil galiba. kitapçılar isteyince dağıtıyormuş dağıtımcılar. ama nerden bilsin kitapçılar kitaplarımı. dost'ta olması lazım ama :)

      Sil
    3. Kızılay'da metro çıkışı uğrayacağım kitap evi Dost. O halde doğru adrese uğrayacağım. Meraktayım Deep :)))

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci