26 Haziran 2016 Pazar

Doğa gönderili günaydın

Sabahın sözü, “Günaydın”. Günaydın, erken saatlerde kalabalıkta çokça duyulan sabah esenleşmesi olsa da hafta sonu tatillerinde, sabahları kalabalık içinde olmadığınızdan  farklı günaydınlarla karşılaşmak eğer mutluluğun resmini çizmek isteseydiniz çizim için  gerekli konuyu sunabilir.

Kuş cıvıltısını yalnızca bir canlı türünün çıkardığı sesler olarak algılayanlar olabilir. Var da zaten J)) Oysa anlayana sivrisinek saz değil midir?

Sizi hep durduğunuz yerde görmeye alışık çevredeki mazıların, çamların, iğdelerin, at kestanelerinin, kavakların, meyve ağaçlarının her günkü alışıldık konukları, aşağıda ağaç gölgeleri altında, oyun alanları içinde gezinirken bir sıçrayıp bir durup yukarı bakar orada mısınız diye. Bu, onların selamıdır. Kuşlar akıllıdır, yoksa yuva yapacak bilgiyi, en güvenli yere konmayı bilirler miydi?

Doğa gönderili bir günaydın, bir sabahın sunabileceği en ayrıcalıklı güzelliktir.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci),  26.06.2016, 10:50

Paylaş :

20 yorum:

  1. Bu ne güzel bir günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek anlamda gün-aydın, değil mi? :)

      Sil
  2. Doğa önemlidir :) Size de günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yangın haberleri dinlerken yorumunuzu okudum.

      Çok selamlar...

      Sil
  3. günaydın =) tünaydın =) doğa ile her şey daha güzel

    YanıtlaSil
  4. İki gündür yayladayız. İşler biraz hafifleyince daha rahat yorum yazabileceğim. Kuşlaın güvenini kazanmışız sanırım bu yıl da eve yuva yapmışlar.
    Burada tabletle yazıyorum. Zor gerçekten.
    Orman 6angınlarında insanlar kadar büyük küçük canlılar da perişan oluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an, bu sıcakta, Ankara cayır cayırsa oralar nasıldır kim bilirken en güzel yerdesiniz. Benim için de bakın o güzel yerlere, gökyüzü yeşil çayır çimen kesişmesine. Çok sevgiler.

      Sil
  5. Nasıl kaçırmışım bu güzel günaydını:)
    Yağmurlu bir ege akşamından iyi akşamlar desem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İy akşamlar Gezgin Kova. O güzel, yağmurlu Ege'ye özendim burada yanarken. Çok selamlar :)

      Sil
  6. Doğayla uyanmak, evet en güzeli bu... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Ne yorgunluk hissedilerek ne de az uyunsa da uykusuz kalarak :)

      Sil
  7. Kuş beyinli derler ama onlar öyle akıllılar ki. Ağzı var dili yok. Benim bir muhabbet kuşum, bir de kanaryam var. Sabah gün aydınlanmasıyla beraber tam da kalkmam gereken saatte cıvıldaşıyorlar, günaydın diyorlar. Akşam ise tam eve geldiğim saatte, kapının kapanma sesiyle başlıyorlar ötmeye. Hoşgeldin der gibi. Kanarya'nın bir ötüşü var, bana seslendiğinde öyle yapıyor sanki, cik yapıyor bekliyor ben cevap vereyim, cevap verince tekrar cik yapıyor, bir sen bir ben gibi. Muhabbet kuşu ise sevincini sopasında bir sağa bir sola git gel yaparak gösteriyor.
    Görmeyi ve duymayı bilirsek doğa ve hayvanlar bizi mutlu etmek için çırpınıyor adeta.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattıklarınızı gülümseyerek okudum. Ben "MACİDE"de arabamı park ederken bulduğum kanadı kırık güvercini anlatmıştım. Aynı iletişim arka tepelerdeki kızıl şahinler, kerkenezler ile benim de rarmda şimdi. Konuşuyorlar anlayana.

      Çok seviler size :)))

      Sil
  8. Ne güzel günaydınmış bu :) Bende her sabah karşılaştığım sokak köpeğine günaydın derim, yada pencereye konup beni uyandırmaya gelen kuşa.. En anlamlı selamlama doğadan gelir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmurcum hoş geldin. Sevgilerimle <3

      Sil
  9. " Doğa gönderili bir günaydın, bir sabahın sunabileceği en ayrıcalıklı güzelliktir"
    işte hayalimdeki resim isimli yazımda tüm bunları anlatmaya çalışmıştım ....
    Günün aydın akşamın huzurlu olsun doğanın koynunda canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemcim, canım, çok teşekkürler :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci