11 Haziran 2016 Cumartesi

Kahveci camında konaklayan kelebek


Geçiyorken gördüm. Camda kanat çırpıp duruyor. Fotoğraf makinemi hazırladım; ama netleyemiyor. Kanat çırpışı epeyce sürdü. Görünmez olunca içeri girdim kahveciden. Camın alüminyumdan çevresine konmuş.

Hemen resmini çektim. Kahve keyfi yapılan kahvecilerde kelebek resmi çekmek keyfi pek alışılmış değildir; bugün öyle kolay kolay rastlanmayacak bir keyif gerçek oldu. Resmi çeker çekmez de ayrıldım  kahveciden.

Kahve kadar hatırlıydı  kahvecinin ikramı bugün.

(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 11.06.2016, 23:00

Acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci
Paylaş :

5 yorum:

  1. Herkesin keyfi ayrı işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne güzel yorum. Her şeyi bir çırpıda özetleyivermişin. Çok beğendim. Çoook selamlar Naz.

      Sil
  2. Kelebeğin kanat çırpışı, yüreğin atışı gibidir. Kelebeğin çırpınışı kırk yılın hatırı içindir. Dost olsak arkadaş olsak; belki bir gün kahvelerimizi yudumlasak. Bir kelebek çıkar da gelir gözlük camlarımıza konuverir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))) Çok güzel.... Kelebekli gözlük camı hele... Çok beğendim. Ben şu sıra böyle işleri kotaracak şartlarda değilim. Ama kotaracaklar varsa neden bir Ankaralı bloggerlar toplantısı olmasın.

      Zaten şimdi konuşmaya başlasak sanırım en erken Ekim sonu olur yine de.... Hüdaydalısından selamlar :)

      Sil
    2. Kotarmak derken düzenleyici, herkesi derleyip toparlayacı ve konuyu takip etmek anlamında. Öyle çok koşturduğum var ki, ben bu işe kolları sıvayım desem MÖ bir tarih kadar üstünden zaman geçer. Ama bir toplantı tarihi belirlenip de haberim olursa katılmak için elimden geleni yaparım Ankaralı bloggerlar ile tanışmak için. Yazılarla zaten tanışığız da, sesli iletişim ki o bambaşka ve benim de yatkınlığım yazıya malum. Biraz korkarım bile konuşmaktan. Çünkü usanmadan konuşacağım konular nedense başlıklı konular.

      Tekrar çok selamlare.

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci