13 Haziran 2016 Pazartesi

İğne Oyası Gibi Bir Çiçek; Yabani Havuç

Eski çavdar tarlasının yabanileşmiş upuzun saplı, boz yeşil başaklı çavdarları arasında yine uzun sapları ve iğne oyasını andıran ufacık onlarca çiçeğin tek bir çiçek olmuş hali, göz bebeği gibi simsiyah göbekleriyle yabani havuç çiçekleri de açmıştı yol üstünde, yokuş boyunca.

Etraf yabani havuç çiçeği ile doluyken resimlerini sıkça çektiğim Boz Kulak için çok sevindiğimi yazmadan olmaz.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 13.06.2016, 23:05

Paylaş :

10 yorum:

  1. Doğa, rengarenk, türlü çeşitli ne güzellikler sunuyor değil mi? Ruhumuz dinleniyor, gözlerimiz bayram ediyor. Ama bunlar o kuytu köşelerde görebilmek, anılara göndermek de büyük beceri. Kuşlar gibi uçmasalar da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk, ses, esinti, cıvıltı, çiçek hep doğada. Beton rengiyle nasıl mutlu olunur ? :)

      Sil
  2. Bu kadar sık gördüğüm bir çiçeğin adını bilmiyordum :) çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok narin, çok beğendiğim bir çiçek. Kışın da çiçekleri dökülüp kırağı vurunca harika gözükür. O resimleri de var blogumda. Kökleri de havuç. Yabani ama. Yine de sonuçta havuç :)

      Sil
  3. Yabani havuç çiçeği ilk kez görüyorum Acemi Demirci, ne de güzelmiş... :)) Fırsat bulsam da, bir doğaya karışsam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük özlemimiz di mi doğa, kır. Buralarda bugünlerde biri koyun besliyor. Koyun sesi de duyuyorum. Eskiden hafta sonu evleri vardı burada. Bungalovlar ya da kır evleri yapmışlardı. Gerçi koyun "mee" değil "bee" diyor ama olsun. Sesini duyuyorum :))))

      Sil
  4. ben de ilk kez görüyorum ne de güzelmiş canım bu çiçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabani havucun çiçeği. Çok zarif. Oya gibi :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci