14 Haziran 2016 Salı

Su damlalı çiçekler

Ankara yağmurluydu. Otların, çiçeklerin, güllerin, kaysı ağacı yapraklarının üzerine düşüp damla damla sanki çiğ tanesi gibi kaldı çoğu kez.

Narin, oya gibi, pıtırcık pıtırcık birçok çiçeğin bir araya gelip kümeler oluşturduktan sonra o kümelerin  de birlikte dizilişleriyle  tek bir bütün oluşturmasıyla ortaya çıkmış yaban havucu çiçeği de yağmur altında kalanlardandı.

Göbeği sanki zeytin çekirdeği gibi, kirli beyaz renkteki çiçek, başını kaldırmış karşıdaki  kulelere bakarken yağmur damlacıkları, sapının üzerine dizili incecik taşıyıcı saplar arasından düştü düşecek görünümdeydi.

Çok zarif, dantel gibi, kupür kupür yabani havuç çiçeği bugün ıslak zerafetteydi.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 14.06.2016, 23:14

Paylaş :

16 yorum:

  1. Dört beton duvar arasında geçen bir günün sonunda, doğanın paçasına asılmak gibi yazdıklarını okumak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlediklerim, dört bir yanı kule, rezidansla çevrili , yakında kendi üstüne de kaç katlı kule dikilecek kim bilir eski çavdar tarlasında bitenler. Tarihi resimler yani :))) Güldüm; ama ağlanacak halimize gülmekti bu :(

      Sil
  2. Anlatım kadar güzel bir fotoğraf :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. İşin içine doğa girince her şey güzelleşiyor :)

      Sil
  4. Dantel gibi havuç çiçeği ve dantel gibi anlatım... Yüreğin dert görmesin Acemi Demirci. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa en büyük ressam. Renk ustası. Dantel örücüsü. Sanatlar :)

      Sil
  5. Yabani havuç çiçeği doğayı rahatlatan güzel bir yağmur sonrası artık yabani olmaktan vazgeçmiş sanki.
    Temiz, güzel görüntüsüyle zarif endamıyla insanların arasına karışmaya karar vermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle zarif ki nasıl çıtkırıldımlık seziliyor o pıtırcık pıtırcık zarif çiçeklerde :)

      Sil
  6. ne kadar güzel şiirsel anlatıyorsun <3

    YanıtlaSil
  7. Doğayı anlatırken şair kesiliyorum galiba, bana da şiire dönüyor dilim o zaman gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  8. Su damlacıkları ile yakalayacağım diye çoğu kez sırılsıklam olduğum doğrudur :)
    Yine yakalamışsın en güzelinden şahane fotoğraflar canım benim ...
    Anlatımınla bütünleşti ...
    Sevgiyle kal şair ruhlu insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sırılsıklam olduğunda senin resmini çekmeyi ne çok isterdim... Her şey fotoğraf çekmek için değil mi sonuçta :))))))

      Sil
    2. Ahhahhaha sen de bendensin ... Bu tür muzipliklerim vardır benim de ...
      Çekeni çeken de bulunur :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci