12 Haziran 2016 Pazar

Tepedeki mazının tepesinde; Kuyrukkakan

Eteği yetişkin mazılarla kaplı arka tepelerde rüzgâr esiyor. O kuvvetli rüzgârda bir ses. Rüzgâr uğultusu değil. İnce bir sesleniş. Kuş sesi. Öyle de bir  değişik ötüş ki. Hemen arandım. Yüksek mazılardan birinin uç ana dalının tepesinde gördüm kuyrukkakanı. Dal, esintiyle  sallanıyor.

Makinede görüntüyü yakınlaştırıyorum. Ancak rüzgâr nedeniyle görüntü sabitlenemiyor. Kuş bu, rüzgârın dinmesini beklemez. Zaten kıpırdanıyor. Ha uçtu ha uçacak. Birkaç pozunu çekiyorum. Bir daha çekeyim derken kadraj boş. Uçmuş.

Rüzgârda sallanan daldaki kuyrukakkanı, rüzgara direnemeyen makine ile çekince ortaya çıkan görüntü bu… Yine de kuyrukkakan öterkenki pozunu esirgemediği için çok güzel.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 12.06.2016, 22:45
@AcemiDemirci


Paylaş :

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Fotoğrafa bakarak yapılmış gibi :)

      Sil
  2. Ben de fotoğraf değil sanki diyecektim ;) kuşların hepsinin sesleri farklı farklı anımızı güzelleştiriyorlar sesleriyle. Bazen benek gülüşlerini kus seslerine benzetirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuş sesleriyle her an güzelliğe açılıyor. Cıvıltı, en güzel müzik, değil mi?

      Sil
  3. Gayet güzel olmuş bence biraz farklılık iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne okumak isterim ki? Çok teşekkür Naz. :)

      Sil
  4. Fotoğraf değil de, resim gibi olmuş... çok hoş. Sayenizde gözüme ilişen kuşlara daha biralıcı gözle bakmaya başladım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüzgarlı sanat :))) Ara sıra rüzgarda resim mi çeksem acaba? Çok sevgiler...

      Sil
  5. Elle boyanmış gibi çıkmış minnoş :) Kuş sesleri sana da huzur veriyor mu Acemi Demirci? Onlar bana hep huzur verir, yokluklarıysa boşluk hissi... Neyse ki, kumrular gelmeye başladı mutfak camıma. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemeyi en sevdiğim müzik onların cıvıltısı...

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci