11 Temmuz 2016 Pazartesi

Genç Karatavuk

Şu an, bal köpüğü, kahve tonlarıyla öyle sade bir güzellikte ki. Çoğu kez bahçede, ardıç dallarında büyük büyük dedeleri  ve nineleri poz verirler. Şimdi de genç bir birey, onların torunu olduğunu  adamakıllı gösterdi bugün. Sağ olsun J))


Genç karatavuklara gözüm hiç alışkın değil. Ama bakınca tüylerinin şimdiki rengi dışında tam da karatavuk.  İkircikte kaldım tabii renk örtüşmeyince. “Sığırcık alt grubundan mı acaba” diye bile düşünürken, derken… Genç karatavuk  olduğunu öğrendim.


Nasıl eşelendi, deşti, aldı savurdu dalları, her araya, gediğe girdi. Gözü kara yani. Gerçekten de kara. Rengi kapkara gözlerinin. Oysa kırmızı, sarı gözlü kuşlar var. Karatvukların  gözleri karadır. Tüyleri de kapkara.


Bir bakışta insanları tanıyor olmalı. Rahatlıkla arkasını döndü bana. Ama yine de içi rahat etsin diye bir kollayışı, yetikleyişi vardı ki… Saklambaç oynarken gözlerini elleriyle tam kapamayan çocuklar gibi gizlice bakarken çok yakaladım. Ve elbette çok gülerek çektiğim pozları onlar oldu J


İlerde kuzguni siyah tüyleri, gösterişli sarı gagası ile hemencecik tanınacak. Umarım çok karşılaşırız onunla. Yavrularıyla. Ailecek pozlarını da çekerim umarım J))
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 11.07.2016, 21:12

Acemi.demirci@yahoo.com.tr;
AcemiDemirci

Paylaş :

24 yorum:

  1. Biliyorum ki daha çok ziyaret edecektir sözcüklerin ressamını . Saklambaç oynayan çocuklar gibi göz ucuyla bakacak bakacak sobeleyecek ❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Oooo....ben görsem serçe derdim, maşallah tüm kuş türlerini tanıyorsun...benim Bücürük görmesin bunları:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmesin. Burada sahiplerince geri götürülmeyen kedilerden çok çekiyorlar zaten. Kuş sayısı azalmış o yüzden. Bücürük akıllıdır hem, sahibesi ona mamalar alır :)))))

      Sil
  3. Doğayla kuşun kendisi karışmış sanki :) Bazı fotolarda gözüm bozuk olduğu için mi bilmiyorum ama zor gördüm :)

    YanıtlaSil
  4. Çocukken sokağımızdan avcılar geçerdi. Kemerlerinde vurdukları sığırcıklar sallanırdı. Bu minicik canlının neresini yerler anlam veremezdim. İnsanoğlu öyle acımasız ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçarken, öterken çok sevimliler. Ama onları avlamak, kemerden benim de bıldırcınlarda gördüğüm gibi çocukken çok sevimsiz.

      Sil
  5. Saklambaç bakışı ve göz renklerine kadar.
    İnceleyebilmek ayrı bir yetenek.Davranışlarını yorumlamak başlı-
    başına bir kuş piskoloğu olsa gerek.
    Harikasınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşuma gitti kuş psikologu benzetmesi. Çok sevgiler :) <3

      Sil
  6. Eminim ailecek bir ziyaretleri olacaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmeden önce yavrularına kesin tembihler, "Elindeki koca siyah şey bir nevi gözlük. Bize bakıyor ve bizi kaydediyor" diye :)))))

      Sil
  7. Hıımm..Utangaç pozlar vermiş :) Hayvanlar aleminde kuşun yeri bir başkadır bende. Çook güzel çekmişsin ellerine sağlık :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  8. soyağaçlarını çıkarcan sen yakındaaa :)

    YanıtlaSil
  9. İlk kez bebek bir sığırcık gördüm :) Nasıl severim sığırcıkları... Penceremde yollarını gözlediğim çok... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yetme :))) Delikanlılık çağında.

      Sil
  10. Verdiği pozlara hayran kaldım yasemin abla *-* Senin bu fotoğrafların beni hep etkiliyor zaten.Çok güzel olmuş.Yüreğine sağlık *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kipskips, özlemiştim seni. Neyse ki yeniden buradasın. Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  11. Bu kadar bilgim yok. Hayranım sizin gibi insanlara.

    YanıtlaSil
  12. :) Teşekkür ederim. Bilgi, paylaştıkça artıyor :)

    YanıtlaSil
  13. ayy kuşlar konuşsa sana anne derler benceeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki biraz öyle ötüyorlar gibi aslında :))))

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci