25 Temmuz 2016 Pazartesi

Hışımlı dalgalar, köpük köpük saçılır kayalara vurunca

Kayalara vuran dalgaların öfkesi, dalgaların yüklendiği kayaların umurunda olmaz. Dalgalar sadece döver, kayalar da her defasında karşılar. Anlatmıştım bu döngüyü; “Gel Gitli Denizler Gibi” adlı çalışmamda.

Kıyı olmak gerek, kaya olmak gerek. Hışımla vuran dalgaların paramparça olup geri çekilmesini seyretmek için.

Kayaları döven  dalgalardan da dalgaları her defasında karşılayıp savuşturan kayalardan da öğrenecek çok şey var. İnsan olabilmek için. Sabrı öğrenmek için. Duruş için.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 25.07.2016, 19:31

Paylaş :

17 yorum:

  1. Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir
    Gönlümün kıyısına vurur
    Aşınan kayalar gibi rûhum
    Suskun, yorgun öylece durur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı okurken fonda bu şarkının çaldığını hissettim

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Önce bu şarkıyı bilmiyorum sandım, bulup dinleyince... Benim de çok sevdiğim bir şarkıymış. Sözlerini tam bilmediğimden şiir gibi gelmiş bana :))) Ah müzik cehaleti :))))

      Sil
  2. Doğanın içinde amansız bir mücadele.
    Gözleyip ders alabilmek nasıl da işe yarar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık açık, gümbürtdeyerek anlatıyorlar ders verircesine. Dediğinizce :)

      Sil
  3. Herkesten,her şeyden öğreneceğimiz bir şeyler olabilir :)

    YanıtlaSil
  4. Ah...kaya gibi dimdik olmak, zorluklara göğüs germek ...hepimiz öyle olalım ama bazen zor oluyor:( güzel öğüt, güzel benzetme sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En zor şey belki. Bu resmi çekerken uzun uzun seyrettim o kayayı. O kadar sık dalga gelip vurdu ki... Ve çokça resmini çektim. Bunu seçip yayınladım fotoğraf sayfalarında. Her gün böyle vuruyor dalgalar. Sonu.ta da bu resim ve yazı çıkıyor ortaya :)

      Sil
  5. Hüznün adı sabır... Sabır denen erdemi kayalar kadar gösterebilsek...

    YanıtlaSil
  6. Çok zor kaya olmak, zamanla aşınırsın, belki yosun tutarsın ama, yine de dimdik kalırsın orada. Keşke o sabrı gösterebilenlerden olsak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşınmak hemen değil en azından. Çok uzun sürede. Ama o dayanma... İnsanlar doğadan ders alsalar nasihate gerek kalmazdı belki de daha iyi, doğru, sağduyulu, güvenilir, emin olmak için :)

      Sil
  7. hımmmm yine bilge olmuşsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen olurum öyle. Belki vaktinde felsefesinden teolojisine epeyce kulaç atmışlıktan.

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci