4 Temmuz 2016 Pazartesi

O güzel çocuğa, Buzlu Kalem’in oğluna


Elde her  an fotoğraf makinesi varsa ve ne "daha dün çekmiştim onu" deyip bugünkü  görselindeki farkı  fotoğraflamamak üşengeçliğine düşmüyor  ve sonuç da sevinç vericiyse o zaman dosyalar dolusu fotoğraf kareleriniz var demektir.

Öyle çok fotoğraf dosyam var ki… Bu saatte tek birine bakınıyorum. Çünkü şimdi bakmazsam mecburi bir gecikme kaçınılmaz J))

Aradığım, uğur böcekleri. Kaç senedir tek bir tane bile görmüyordum. Geçenlerde nerede konakladıklarını fark ettim. Meğer oya gibi çiçekleri görünce pencerelere, evlere hiç rağbet etmemişler. Doluşmuşlar yabani havuç çiçeğinin tepesine, sapına, yapraklarına. Bir de yakışmışlar ki. Sanki uğur böceğinden yaka iğnesi takmış gibi olmuş yabani havuç çiçekleri. Öyle ki kimisi bir taneyle yetinmeyip takmış takıştırmış sanki. Üçer, dörder. Eh, olacak o kadar! Böcek, uğur böceğiyse düzineyle de taksa anlarım.Onlara yine yokuşta rastladım, yolum üstünde.

Oturdum aradım klasörleri; sonra da kareleri. Ve buldum. Bir çocuğun sevinci, gülmesi hepimiz için en güzel mutluluklardan değil mi? O mutluluğu yaşamak için.

Buzlu Kalem’in oğlu, uğur böceklerini çok seviyormuş. Ben de onu çok sevdim. Doğanın bir parçasına sevgisi nedeniyle.

Bu yabani havuç çiçeği üzerindeki uğur böcekleri, Buzlu Kalem’in oğlu için. Dördü birden J
İyi seyirler sana J
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 04.07.2016, 02:07

Paylaş :

28 yorum:

  1. Sadece Buzlu Kalem'in oğlu için mi, benim için de olmasın mı uğur böcükleri? ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, seni yazmayı unutmuş muyum? Bugün telaştayım, zaten hiç ayakta olmaya alışık olmadığım bir saatte yazdım da ondandır :))) Çok sevgiler, iyi bayramlar <3

      Sil
  2. ee Artık onlar da anladılar insan artık huzur da vermiyor ki, uğur böceği uğur getirsin.. Fotoğraf konusunda haklısın. Öyle çok fotoğraf çekiliyor ki, şuan aklıma geldi. Acaba anımız o yüzden mi değersiz? Sevgiler, iyi bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harfi harfine katılmamak mümkün mü yazdıklarına? Sevgilerimle.
      İyi bayramlar :)

      Sil
  3. Uğur böcekleri çocukluğumu hatırlatıyor.Elimize konsun ve uçsun diye ne çok çaba gösterirdik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ille elimize konsun diye heveslenirdik. Bir de tekerlemesini mutlak söylerim dört beş yaşlarındayken bir uğur böceği gördüğümde :)

      Sil
  4. çocukken Uğur böceği bulunca Nasıl Mutlu okurduk şarkı söylerdik ''uç uç böceğim annen sana terlik pabuç alacak'' ☺️ geçenlerde kızıma gösterdim Uğur böceğini elime alıp şarkı söyledim çocuk bana şaşkın şaşkın baktı annem delirdi galiba gibilerinden 😂
    anılarımı tazelediniz çok yaşayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer çizgi filmde ya da sanal bir oyunda olsa daha gerçek olduğunu düşünürdü çocuklar. Gerçeklere hayretle bakıyorlar. Bizim çocukluğumuz çoook güzelmiş. O zaman bilmiyordum; ama şimdi çok iyi biliyorum :)))

      Sil
  5. Mutlu olmam için bir neden.Buzlu kalemin oğlunu mutlu etme,çabanızda beni mutlu etti,işte bu kadar.

    YanıtlaSil
  6. En güzel bayram hediyesi. Umarım uğur da getirir.
    Ben de ne çok severim o miniçik böcekleri.
    Sağlıkla nice bayramlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Paylaşayım o halde siz de seviyorsanız. Ama şu sıra aksatabilirim. Buraları bir hale yola sokmalıyım :) Mutlu bayramlar :)

      Sil
  7. Ucundan kıyısından kendi üstüme de alınıyorum bu güzel paylaşımı :) Çünkü uğurböceklerini çok seviyorum. Fotoğraflar ruhu doyuracak cinsten nasıl üstüme alınmam ki :) Paylaşmayı seven yüreğine sağlık.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğur böcekleri sevilir de paylaşmam mı? Sanırım t-yakında çok farklı kuşlar da çekebileceğim ve paylaşırım tabii.

      Mutlu bayramlar :)

      Sil
  8. ayyyyy çok duygulandım amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi mi ettim, bilemedim :)

      Sil
    2. iyi ettin tabiiiiiii :) sen kötü bişi edemezsin yaaa endişe etmeeee :)

      Sil
  9. Uç uç böceğim,
    Annen sana terlik pabuç alacak :D

    YanıtlaSil
  10. Buzlu kaleme ve oğluna sevgiler.:)
    Uğur böceklerini kim sevmez ki hala şarkı söylerim görünce çocukluğuma döner o uçmadan da hayatta çıkmammm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizler blogların gönüllü vesile olmalarıyla birbirimizi boşuna bulmadık zaten. Doğa dendi mi, kuş, uğur böceği, çiçek dendi mi tek bir ağızız çünkü... Çok sevgiler. Uğur böceklerinin uğuru değsin bayramında da, sonrasına da :) <3

      Sil
  11. Çocukluğumuzda uğur böceği görünce parmaklarımıza alıp uçmaları için şarkı söylerdik:)))) (Uç uç böceği annen sana terlik papuç alacak...diye)Biz uç uç böceği de derdik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumuzdaki adı uç uç böceği idi. Çok yakın zaman kadar da öyle derdik. Aynı tekerlemeyi söylerdik ki sanırım her yerde aynısı söylenegelmiş. Ama yazılı her yerde adı uğur böceği olunca uğur böceği dedik. Benim için hala uç uç böceğidir oysa :)

      Sil
  12. Yaaaa ne tatlı, ne güzel insansın sen, teşekkür ederiiiz :)))
    Oğluşa uğur böceklerini gösterdim, çok mutlu oldu, öpüyor teyzeciğini ❤️ ❤️
    birazdan kuşları da göstereceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mutlu, o zaman ben de mutlu... Daha ne :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci