8 Ağustos 2016 Pazartesi

Rüzgardan korunakta

Kendisi Çeşmeli. Rüzgarsız günlerde çatılarda, rüzgarlı günlerde de havuzun kenarındaki esintiye siper evin panjur çıkıntısında korunaklı halde bekliyordu. Desenli tüylerinin yelde karmakarışık olduğunu çok gördüm. Kısık kısık öter. Birkaç cins ötüşü var. Kuku adı da ötüşünden dolayı. Kuku, adının kısa hali. Kukumav aslında.

Akşamları çıkar, her zamanki yerini alır. Tanır da etraftakileri. Mesela benim kendisini çektiğimi çok iyi bilir. O yüzden elinden gelen en ciddi pozları vermiştir her zaman. Çok da başarılı olmuştur :)
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 08.08.2016, 22:02
Acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci

Paylaş :

13 yorum:

  1. Çok ciddi :) Ben bile ürktüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senelerdir poz veriyor ve artık en iyi duruşu öğrendi. Ciddiyeti müthiş :)

      Sil
  2. Şirin olduğu kadar zeki de :) gerçi bende olsam tanırdım. Böyle güzel insan her yerde mevcut değil. Eminim onda da bir fotoğraf makinesi olsaydı şuan birbirinizin fotoğrafını çekmiş olurdunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) O zaman fotoğrafım da olurdu. Hep çeken olunca çekilen pozum neredeyse olmuyor. Kırk yılda bir.

      Çok teşekkür ederim aynı zamanda :)

      Sil
  3. Bir gece su içmeye kalktığımda balkondaki çamaşır ipime konmuş beni izlemekteyken yakaladım kendisini :) Ama fotoğrafını çekememiştim.

    YanıtlaSil
  4. ay bi de kuş aklı derler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Kuşlara atfediliyor çok şey di mi? KUş gibi özgür, kuş gibi atıyor yüreği, kuş akıllı :))) Akıllı onlar, biliyorum :))))

      Sil
  5. O kısık gözler bende 'gene kapmış makineyi gelmiş, paparazzi midir nedir?' diye düşündüğü düşüncesini uyandırdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor. "Yine rahat bırakmadı beni, oysa tüylerim dağınıkken fotoğraflanmayı hiç sevmiyorum" der gibi geliyor bazen bana da :)))))

      Sil
  6. Ciddi göründüğü kesin ama o kadar güzel ki... Fotoğraftan bu derece etkiliyorsa insanı kim bilir canlısını görmek nasıl bir etki yaratır. Kuşlar alemini seviyorum. Bu güzellikte onlardan biri işte. Fakat seninle paylaşmadan geçemiycem. Bu familyaya yakın olan peçeli baykuşun yeri ayrıdır bende. Ah o güzelliğinde fotoğrafını senin gözünden görmeyi gerçekten isterdim. Ellerine sağlık :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki on beş sene önce. O sabah Ankara'ya dönecektik Çeşme'den. Karşı evin çatı katı penceresinde gri bir şey gördüm. Peçeli. O zamanki fotoğraf makinem dijital değildi. Epeyce bir geçmedim dijitale nedense. Çektim. Ama şu an nerededir o resimler bilemiyorum. Video kamerada olabilir ama.

      Çeşme'ye gidince sabah erkenden bakınayım görmek için :)

      Çok teşekkürler. Çok selamlar :)

      Sil
    2. Ahh inşallah canım. Bunun için dua edilir mi. Ben ederim ;)

      Sevgi ve selam ile.

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci