15 Ağustos 2016 Pazartesi

Yorgun Yorumlar ve Dejavu

Dün yorumlarla başım hiç hoş değildi. Ama bir elim yorumdayken diğer elim telefon tutuyor, makinelere koşuluyor, ütü hazırlığı yapılıyordu.  Sonunda durumlar birbirine karışınca yorumlar şaştı.  İlk ikisi neyse de… Üçüncüsünde yazmak istediğim ile yayındaki yorumumda okuduğum bambaşka olmuş. Yorgunlukla yazılan yorumlar da yorgun olurmuş meğer  :)

EE  Abla bloğunda bir müddet kaldılar gün içinde  her an erişim sağlayamadığımdan bazı adreslere. Sildim sonunda. Can damarı cümlede noksan kalmış bir sözcük nedeniyle anlatılmak istenenin tam tersi anlama bürünen o yorumu dikkate almamalarını öneriyorum okumuş olanlara. Bu, bu kadar.

Ve bir dejavu gerçekleşti sanki. Şablondan profile. Kendisine bahsettim. Ve lise resmimi yayınlayacağımı söyledim. Blog birebir de insanlar andırır sadece, o da kaç yılda bir.
 (Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 15.08.2016, 19:43
Paylaş :

20 yorum:

  1. Güzel insan aynı zamanda güzel de bir insan! Peki ben anlamadım dersem ne dersiniz? Valla 3 kere okudum yine anlamadım. Tanıdık olmam nedeniyle bir kere de bana anlatsanız :)) bir daha okuyacağım valla anlamıyorum. Bende var bişey bugün galiba,







    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yağmurcum. İlk kez anlaşılmadığıma bu kadar sevindim. Bir sözcüğün yazıldı sanılıp da yazılmamasından doğan anlamın baştan sona aksi hale gelmesi konusundan biraz rahatsızlık duymuştum. Konu buydu :)

      Sil
    2. Wouwww yemin ederim 2. Cümleyi 100 yıl denesem yazamam. Süpersiniz :)) Ben buara gerçekten çok salaklaştım nedenini bulacağım inşallah. (Daha dünkü gizemi bile çözemedim oysa) umutsuz vakayım:))

      Sil
    3. Estağfurullah Yağmurcum. Bloguna bakınca meşguliyetini görüyorum. Onlardan zaman kalmadığındandır. Yani takip etmeye zaman olmayınca Takip Sorunsalı :)))))))

      Sil
  2. Doğrusu son birkaç gündür sevgili Acemi Demirci'nin yorumlarına ben yetişemedim. Tam bir yayına yorum yapmak isterken bakıyordum başka bir yayın devreye girmiş. Tabii ki tüm yayınlarda yorum yapmak gerekmez. Ama hızını ayarlayamadiım doğrusu.
    Tabletle yazarken tekrar tekrar kontrol etmeme rağmen yazım yanlışları oluyor. Ben de şaşırıyor ve üzülüyorum.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damdan düşenler olarak birbirimizin halinden en iyi biz anlarız değil mi ? :)

      Sil
    2. Yorumlar güç yapılıyorsa, zorluyorsa şart değil :)

      Sil
  3. Canım arkadaşım yokluğumda bir şeyler olmuş ama inan hiç bir şey anlamadım ben ...
    Nasılsa benim yaptığım bir yanlış yoktur diye düşünerek selam diyor ve kaçıyorum ...
    Ama yapabileceğim bir şey olursa buradayım bilesin ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Molada uzun kalman dışında seninle ilgili bir şey yok. Kimseyle ilgili bir şey yok. Sözcükle ilgili. Bir sözcük cümlede yok; cümlede anlam ters yüz. Apayrı. Bu. Te o kaa :)

      Sil
  4. Zor bir yayın olmuş o zaman yasemin 😊. Açıklama yapmak için yazdığın yazıya da açıklama yapmak zorunda olmak çok zor 😊. Çünkü ben de ilk okuduğumda anlamadım. Son okuduğumda da anlamadım. Yağmura açıklama yapıncaya kadar. Neyse oluyor gerçekten bazen bu ara bende de sıklıkla oluyor o kadar dikkat ediyorum yinede oluyor. Geçen bir yorumda mum kokuları diye yazacağıma mum korkulukları yazmışım 😄. Daha doğrusu telefon kelimeyi öyle düzeltmiş. Tekrar tekrar okuyup düzeltmeme rağmen yine de oluyor bazen. Diz boyu rezillik yani 😄. Ama ben fotoğrafa takıldım asıl. Sen misin o genç kız? Ne kadar güzelmişsin. Tabii hala çok güzelsin. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ohhh çektiğim yorum oldu yorumun... İnsanız ve böyle insanca şeyleri yaşamak normal. Nedense bundan çok rahatsız oldum. Tedirgin oldum. Çoğunlukla beni böyle hatalar güldürür; ama bu kez anlam ki önemsediğim bir kavram bambaşkaya bürününce... Uzunca zamandır hissetmediğim bir rahatsızlık duydum. Ama şimdi iyiyim. Hele yorumundan sonra :)))

      Sil
  5. Olur bazen öyle iletişim kazaları :) Artık hepimiz birbirimizi az çok tanıyoruz,kimse yanlış anlamaz sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi geldi bu yorum :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Yorgunluk, iş güç bazen işleri karıştırabiliyor. Dikkat dağılıyor. Gayet normal... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh çektim. Sevindim okuyunca. Çok teşekkür :)

      Sil
  7. Takma kafanaaa! Bazen hiç istemediğimiz şeyler yapabiliriz. İnsan olmanın güzelliği de budur işte. Yaptığımız hataları fark edip düzeltmeye çalışmak... seni bilen biliyor, kazara olanlara kimse takılmaz zaten. Gülümse, güller açsın yüzünde, liseli zamanlarındaki gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okur okumaz güldüm zaten liseli resmimdeki gibi canım benim :)

      Sil
  8. özgürlük savaşçısııııı de miiiii benziyoooooo ebeet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tahmin Deep. Benzemiyormuşuz, tüm resimde belli.

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci