27 Eylül 2016 Salı

Blog Atlası'na bakar mıydık?

Hafta içi her gün olduğu gibi bugün de bloguma akşam erişebildim; telefonumda internet olmadığından. Yorumları ancak akşam sonrası görüp yayınlayabiliyor ve cevaplayabiliyorum yani.

İki kez çok mutlu oldum. Önce Sevgili ömer’in yorumu sonra da Blog Atlası'nın sahibi Tuna BAŞAR’ın yorumları ile iki kez sevinç duydum.

Sevinci kelimelerle anlatmak biraz kuru olabilir. Sevindim. Mutluyum. Blog Atlası'nda blogum  www.acemidemirci.blogspot.com'dan bahsederek  beni hiç beklemediğim bir sevinçle karşılaştıran  Tuna BAŞAR'a çok teşekkür ederek;

http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/acemi-demirci.html

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 27.09.2016, 19:00
Paylaş :

32 yorum:

  1. Tebrikler Ayşe'ciğim, söz ettiğin yoruma henüz bakamadım ama blog atlasını da sayende öğrenmiş oldum. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeşitli bloglar tanıtılıyor. Benden de bahsedilmiş. Sevgiler Müjdecim :)

      Sil
  2. Paylaşımların takip edilmeyecek gibi değil. Bu yüzden seviliyorsun.. Mim'i bekliyorum ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Hayal MİMini yaptım malum. Bundan sonraki MİM, senden, değil mi?

      Sil
  3. Ben de yeni duydum.Blog atlasını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep tanıtmamış mıydı? Ben hatırladım sanki Deep bir tanıtım yaptı diye :)

      Sil
  4. Sizin adınıza çok mutlu oldum, sizi tanımayanlar çok şey kaçırmış olduklarını bilmeliler sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigriscim... Okuduklarım öyle güzel ki. Yani yorumun. Bir kez okunur mu hiç? Sayısız kez okurum artık. Çok teşekkürler <3

      Sil
  5. Tuna eski blogdaşımız bende izlerim yazılarını,blogunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptöne da tanıtmıştı Blog Atlası'nı. Selamlar, Hüdaydalı...

      Sil
  6. Blog atlasını ilk kez duyuyorum. Öğrenmem gereken ne çok şey var. Ama sizi tanıdığım için şanslıyım sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de şanslıyım :)

      Sil
  7. Çok güzel bir duyguyu tatmış olmanın mutluluğu hep olsun hep sürsün dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Ben de ilk kez duydum ☺ bakacagim hemennnnn😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone duyurmuştu. Gerçi o hepimizden önce bilir , her zamanki gibi :)

      Sil
  9. Ben de blog atlasını duymayanlardanım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog Atlası benim blogumu tanıtırken benim teşekkürüm de onu tanıtmak oldu o zaman :)

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim. Küçük bir mutluluk bana çok daha büyük bir mutluluk olarak döndü. Ben böylesi güzel blog sayfalarına küçük bir katkı yapma amacıyla çıktım bu yola. Çok küçük bir şeyin insanları mutlu etmesini görmek öyle güzel bir duygu ki. Siz de bu yorumunuzla beni çok mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar için katlı olsun diye düşündüğünüz girişim için de bunu uyguladığınız için de çok teşekkürler :)

      Sil
  11. Tebrik ederim Acemi Demirci. Bu güzel bloğunuzu tanımayan çok şey kaybeder gerçekten de.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunuzla. Tanıdığım tüm blogları ve sizi takip etmekten çok mutluyum :)

      Sil
  12. Hemen bakıyorum.Hiç duymamıştım.Ama yine de tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tanıtılmakla kalmayıp tanıtıyor olmaltan sevinç duydum :)

      Sil
  13. Bu arada buraya da sanırım ilk kez geldim, Blog atlası'nı da ilk kez duydum. Bi bakayım, merak ettim. Teşekkürler. :)

    Takipteyim. Merak ederseniz kahveye beklerim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz.

      Kahveye geliyorum.

      Sil
  14. ay evet iyidir o da artık eskilerden arkadaşımız veee edebiyatseverdiir :)

    YanıtlaSil
  15. Güçlü kaleminiz ve nazik kisiliginizle her övgüyü hakediyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya. Çok memnun kaldım yorumunla :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci