2 Eylül 2016 Cuma

MİM, Çantamda Ne Var, Dilek Kıroğlu'dan


Çok sevdiğim blogger arkadaşımız Dilek Kıroğlu (The Good Wish Blog), “Çantamda Ne Var” konulu MİMe beni de dahil etmiş. Aklına geldiğim için çok teşekkürler  :)



Ankara dışındayım malum. Çeşme’deyiz. Tatil yanında bir de mutlu bir olaya tanık olacağız. O yüzden her zamankinden çok çanta var yanımda. Bu MİM, zamanlaması çok doğru bir MİM. Buraya getirdiğim fazladan çanta nedeniyle tabii. Geçen gelişimde yoktu mesela gerektiği kadarı dışında.  Kendi çantalarım bu kez modellik etti bu kez çekimlerde.


Hemen geçeyim o zaman çantamdakileri sıralamaya;

İçi dolu üç gözlük kabı. Biri dokuz, on yaşımdan beri taktığım gözlüğüm. Miyobum çünkü.  Bunu iç mekanlarda kullanıyorum daha çok. Dışarısı için, güneş altında kullanmak üzere  yine numaralı; ama güneş gözlüğü olarak kapkara bir tane daha. Bir de çalışma gözlüğüm.


Çantanın arka duvar gözündeki cepte müzik çalarım, belki birkaç toka.


Çantanın en ön gözünde  telefonum.


İç derin gözde cüzdan, eğer boynuma asmadıysam fotoğraf makinem, küçük tüpte el kremi, kağıt mendil paketi.  Cep telefonu şarj aleti. Anahtar. Kalem. Belki gerekliyse birkaç ıvır  zıvır şey. 


Çantamda internet taşımıyorum. O yüzden tabletim yok :)))
(Her hakkı saklıdır)

‎Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 

1 ‎Eylül ‎2016, ‏‎22:52:02


 @AcemiDemirci
Paylaş :

36 yorum:

  1. en sevdiğim mim benimde cevaplamam lazım ama henüz fırsat bulamadım ne kadar az şey var çanta içinde benim çantamda yok yok resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini yazmamışım galiba. Yoksa ağır oldukça :)))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kitaplar, sırt çantasındakiyle gelenlerden bazıları. Kimileri de okuduktan sonra burada bıraktıklarım. Ama Gezginin El Kitabı adlı bitki rehberi her yere benimle gider. Eskidi o yüzden, yıprandı bagajlarda :))))

      Sil
  3. cantada kitap olması ne hoş. bu güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Acemi Demirci ne kadar minimal, kullanışlı... Ben çantamı taşıyamıyorum resmen :) Düşündüm de... Kabus gibi... :) Hepsi de gerekli, sorsan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba yazarken atladıklarım olmuş. Okuyunca baktım, yok bu kadar minimalist değilim. İdealimdekini yazmış olabilirim :)

      Sil
  5. Benim çantamın yanında boş ayol bu çantalar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz korkutmayayım diye en beylik şeyleri yazdım. Daha neler var aslında. Unutmuşum yazmayı :))))))

      Sil
  6. Hemen hemen hepimizin çantasında olan şeyler.Makyaj malzemesi göremedim çantada :) Pek süslü değilsiniz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj, en az anladığım konulardan. Ruj, allık ve nadiren rimel dışında kullanmasını bile beceremiyorum. Resim yaparım; ama kağıda. Yüze çizemiyorum :)))))

      Sil
  7. Benim de kitabım hep çantamda... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplardan ayrılamıyoruz. Resimlerdekilerin bir kısmı artık burada. Ankara'ya götürmediklerim dönerken. Bazıları da resimdeki sırt çantası dolusu geldiler. Hepsinin okunmasına imkan yok bu kısıtlı sürede; ama nasıl bir doymaz gözse artık :)))))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Hala idealimdeki yol çantasını bulmuş değilim :)))

      Sil
  9. Oy oy oy benim çanta çanta değil heybe mübarek seyyar dükkan çanta içinde çanta çıkı içinde çıkı.
    Ne güzel sade olmak benim tabiatıma ters ya o da bu da lazım olursa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba yazarken çantada fazlalık bulduğum her şeyi çantadan değil; ama MİMden atmışım. Yoksa bir ağır çanta ki. Omzum düşüyor bazen :)))))

      Sil
  10. Benim dikkatimi Kösem çekti. Nasıl? Beğendin mi? Güzel mi? Sevgiyle kal..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet Altınyeleklioğlu'ndan Hürrem, Mihrimah ve Kösem'i okudum. Hürrem müthişti. Sonra dizisi de yapıldı malum başka adla. Orada Mihrimah Sultan'dan da bahsediliyordu haliyle.

      Mihrimah Sultan'ın hayatı çok renkli değil. Mimar Sinan ağırlıklı. Hani o bilindik konu. Akıcı bulmadım o yüzden Mihrimah Sultan kitabını.

      Kösem de Hürrem gibi sürükleyici. Çünkü konumları gereği onların etrafında bitmeyen bir akış var. Yazarın anlatımını da beğenirim zaten.
      Sevgiyle kal :)

      Sil
  11. Biz kadınlar ve vazgeçilmezimiz çantalarımız.Hayatımızın gönüllü yorgunluğu ;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim "hayatımızın gönüllü yorgunluğu" benzetmeni. Tam; ama tam öyle :))) Sevgiler.

      Sil
  12. Çeşme akşamları üşütmeye başlamıştır artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinizin memleketi olduğundan sizden daha iyi bilen olmaz :) Esiyor. Rüzgar sesinin en başarılısıyla. Deli gibi bazen. Örtüler, tabaktakiler hatta uçuyor. Dışarıda oturtmadığı oluyor. Üşütüyor evet.

      Sil
  13. Etkinliğime katıldığınız için çok mutlu oldum, çantanız cok güzelmis kitap pek koymuyorum dısarda vaktim olmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir blogger olarak seve seve tabii. Çok selamlar.

      Sil
  14. ayyy ben de hep çakıltaşları taşıyom yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizli gizli beştaş oynadığını tahmin ediyorum...

      Sil
  15. Hahahhha benim çantama çok ağır taşıyorsun diye kızanlara göstermem gerek bunları ....,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. ne güzel bol bol kitappp =) çantalarınız da pek ciciymiş <3

    YanıtlaSil
  17. Merhaba çantanda kitap taşıman gerçekten çok güzel bir alışkanlık helede adı kösem olan kitabı ayrı sevdim :). Bu arada benim bloguma da uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yıl burada büyük dizüstü bozulur. Bu sabah yine huyu tuttu. Küçükle de zar zor okuyup resim yayınlamaya çalışıyorum.

      Birazdan uğrarım :)

      Sil
  18. Ben şimdi rastgeldim bu yazıya . Biraz geç gördüm ama güzel giriş için çok teşekkür ederim 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalmak hepimize oluyor. Güzel olan sonuçta hep yakalıyoruz :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci