13 Ekim 2016 Perşembe

Bloglar Yarışıyor sonuçlanmış. Sonuçlar mı? Teşekkürler.

Bir mektup, edebi bir yazı olabilir; ama bir zabıt, kayıt notu edebi olamaz. Yazı vardır edebi, yazı vardır iş gereği.

İşte bu farkı bilenlerden olarak ne zaman elinden edebi yazılar çıkan bir yazar, bir şair görsem aklıma ardıç ağacı gelir. Diyelim ki ben  bir ardıç ağacıyım. İçimden yazıya döktüğüm her şey de ardıç ağacının akıttığı reçineler gibi dışa vuranlar…

Bildiğim tüm bloglar ayrı ayrı güzel. Zengin hem. Emek demek, zaman ayırmak demek bir blogun ayakta kalabilmesi.

Bir süre önce Blog Yazarki tarafından duyurulan “Bloglar Yarışıyor” sonuçlanmış. Blogum Acemi Demirci üçüncü olmuş. Sonuçların görülebileceği linki aşağıda vereceğim.

Kendimi de desteklenenler arasında görmek büyük  sevinç. Eşsiz bir mutluluk. Adımı bildiren tüm blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Eksik olmasınlar. Onları tanıdığım  için çok mutluyum.

Bakır cezvelerde kahvenin eksik olmadığı sayfasıyla Cafe Tigris birinci. Yanında kah lokum kah çikolatasıyla ziyaretçilerini ağırlar sayfasında. Ve şimdi de onu ağırlıyoruz bir koltukta.

İkinci, Siyah Kuğu. Dobra, açık yazılarını çok beğeniyorum. Tebrik ederim.
 
Örgü Çantam… bücürük ve ben... Çok samimi, keyifle okuduğum arkadaşlarım. Çok sevindim onlara rastlayınca. Her Şeyden Konuşmalı'yı içtenlikle tebrik ediyorum.

Ve bunca uğraşıya kalkan, destek yazılarıyla bloggerları eğiten, çabalayan Tufan'a çok teşekkürler. Güzel bir etkinlik düzenledi, hareket kattı, uğraştı.  Blog sahibi olmak,  hiç karşılaşmadığınız, tanımadığınız, duysanız sesini tanımayacağınız, görseniz o olduğunu bilmeyeceğiniz ama bloglarını bildiğiniz böylesi okur, yazar, çizer, anlatır, ağlar, ağlatır bazen de güldürür birbirinden farklı onca konuyu tanıtır  dediğim gibi hiç tanımadığınız; ama her akşam mutlaka sayfalarına uğradığınız insanları satırlarda tanımak demektir.

Beni destekleyen arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederken sonuçta adı olan arkadaşlarımı bir kez daha tebrik eder, yazılı olmayanları da başka etkinliklerde göreceğimizden emin olduğunu söylemek isterim. Sonuçlara;

linkinde ulaşılabilir. İyi akşamlar,
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 13.10.2016, 21:50
acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci
Paylaş :

55 yorum:

  1. Tebrik ediyorum sizi :) Başarınızın devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu nazik ziyarete. Ben de adımı yazan tüm Sevgili Blogger Arkadaşlarıma teşekkür ederim ::)

      Sil
  2. Öncelikle isminizi görmek beni çok mutlu etti
    Hakkımdaki düşünceleriniz için ayrıca teşekkür ederim .
    Sözcüklerin ressamı ve ardıç ağacı başka hiçbir kalemin düşünemeyeceği güzellikte yazı ve resim ..
    Söz olmaz ki bunun üstüne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında "sözcüklerin ressamı" tanımı, benim için apayrı bir ödül.

      Ben de adımı yazan tüm Sevgili Blogger Arkadaşlarıma teşekkür ederim ::)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. :)))) Hemen gelmişin. Ben de çok teşekkür ederim duyarlılığına :)

      Sil
    2. buralardayım hep, işsizlik başa bela valla :D

      Sil
    3. İşsizlik mi? Pek anlamadım. En azından boyunluk vardı elinde... Ördün bitti mi? Bence camdan fırlattın gibi :)))

      Sil
    4. gördüğün kadarıla işyerine duruyo :D ben işyernde günde biraç maile cevap veryorum o kadar, sonra hep dizi kitap

      Sil
  4. Ne güzel bir etkinlik... Sizi ve diğer kazananları tebrik ederim... Başarılarınız daim olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevincimi paylaşmandan çok memnun kaldım :)

      Sil
  5. Ayşe'cim seni, cafe tigris, siyah kuğu kızım, Hatice'm hepinizi tebrik ediyorum. Kendi ismime rastlayınca hakikaten şaşırdım, bir şey söyleyeceğim ne olur gülmeyin acaba ben de katıldım, oy attım mı hiç hatırlamıyorum:)))))Sevda'cım - doktorumuz- bana hap yazmıştı ama ne zaman unuttum gitti:(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldüm ama... Seni de bir kez daha ben tebrik ederim Müjdecim :)

      Sil
  6. Sonuna kadar hak edıyorsunuz tebrik ederim...:) ınsallah hep boyle olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sözler öyle ödül ki... Çoook teşekkürler. Çok sevgiler <3

      Sil
  7. Tebrik ederim. Bu sonuca hiç şaşırmadım, çünkü bekliyordum. Hak eden kazandı :)

    YanıtlaSil
  8. Bunları duymak asıl ödül. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Seni ve diğer arkadaşları kutlarım canım :) Sonuçlar beni de çok memnun etti. Sevdiğim, takip ettiğim blog dostlarımın isimlerini görmek gerçekten güzel. Beklediğim bir sonuçtu, hak ediyorsun ;)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Daha önce yazın alanında öyküde ve anıda ödülüm var. Denemede birinciliğim var. Üç ödülüm vardı edebiyatta.

      Blog ile iki kez sevinmiştim. Haftanın blogu olmuştum iki hala birkaç yıldır öyle :))) Bir de en tarz blog seçilmiştim. Bu üçüncü kez oldu. Destekleyenlere çok teşekkür ediyorum o yüzden her fırsatta.

      Ama en güzel ödül mesela yazdıklarını, diğer blogger arkadaşlarımın yazdıklarını okumak :)

      Sil
  10. Tebrik ederim. Ödüllendirilmek çok güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç kez çok edebiyatta ödülüm var. İki kez de blogda vardı. Şimdi üç oldu blog ödüllerim de. Çok sevindim. Destekleyen arkadaşlara borçluyum.

      Diyorum ama, en güzel ödül sizin şu yorumunuz :) Çok teşekkürler. Çok sevgiler.

      Sil
  11. Sonuna kadar hakediyorsunuz yasemin gönülden kutluyorum 😊. Çok güzel bir teşekkür yazısı olmuş Ardıç ağacı harika. Bu güne kadar aldığınız diğer ödüller için de ayrıca kutluyorum. Daha başarılı ve bol ödüllü yıllar diliyorum 🤗. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarı kazanmak güzel; ama bu sözlerin güzelliğini nasıl anlatsam :))))

      Sil
  12. Tebrikler canım, Tigris haber verdi bugün bana bir blog da bir listede ve de yorumlar içerisin de güzel dostlarla yine birlikte olmanın mutluluğunu yaşattı sevgili Tufan ona da teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumlar, bu sözler ikinci bir sevinç benim için :)

      Sil
  13. Tebrik ediyorum abla :) sen gönlümüzde birincisin her zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emre. Bunu duymaktan daha güzel başarılabilecek ne olabilir ? :)

      Sil
  14. Tebrikler.Böylesi bir hediye altın madalyadan daha kıymetli oluyor.Ardıç ağacıyla bütünleşme de, sözcüklerin ressamından çıkar ancak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.

      Altın gibi sözcüklerle dopdolu yorumlar almak en güzel madalya. Daha ne istenebilir ki :) Çok teşekkür ederim...

      Sil
  15. Ben nasıl kaçırdım bu etkinliği? Tebrik ederim. Dereceye girenlerin hepsi takip ettiğim değerli arkadaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırdığımız çok şey oluyor. Çok teşekkür ederim asıl ödül olan yorumlardan biri olan yaklaşımınıza :)

      Sil
  16. Benim de bu etkinlikten haberim yoktu kazananlar hepsi güzel insanlar tebrik ederim herkesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf bu yorumlar, sözler için bile yarışa katılınır :)

      Sil
  17. Emegin takdir gormesi ne guzel.
    Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle asıl konu bu. Emeğin takdir görmesi ki bu blogda ne emek var anlatmayayım, görülüyordur. Gerçi semeresini de ben gördüm. Böylesi bir haberi altıncı kez almakla :)

      Sil
  18. Hepimize tebrikler :) Bana sürpriz oldu, çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sürprizler hep olsun, ansızın sevinmek güzelliğini yaşayalım. Çok teşekkürler :)

      Sil
  19. Damakta tat bırakacak bir sunumla anlatım......
    Çok sevindim kutlarım dostların sevinv
    Ci benim de sevincimdir.
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu okuduklarım üstüne ne bir başarı ne d bir ödül olabilir. Çok sevgiler :)

      Sil
  20. Ben de tebrik ediyorum. Başarılarınız daim olsun. Mutlu hafta sonu geçirmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Daha önce kazandığım ödüllerden ilkinkindeki halimi anlarsınız. Bir de bir yarışta iki derce birden almıştım. Altıncı oldu bu. Yine çok sevinç duyuluyor. Biraz daha sakin karşılasam da altıncıda burada sevincimi paylaşan yorumlar görünce varın siz anlayın gerisini :)

      Sil
  21. Bu yarışmayla tanıyıp takibe aldım. İyi yazarları tanımak keyif verici. Tebrikler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül kazanmak benim için yeni değil. Bu altıncısı; ama en büyük ödül böyle dostlar kazanmak. Daha ne isterim?

      Hoş geldiniz <3

      Sil
  22. Mutluluğun Daimi Olsun Ayşe :) Daha Kat kat Nice başarıların devamı Olsun her şey Gönlünce olması dileğiyle :) Çok sevindim senin adına Öperim yanaklarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle dileklere bayılırım ben benim içinlerse hele. Olsun. Hepsine yürekten "Amin". Çok teşekkür ederim.

      Benim de bizler için bir dileğim var.Başta sağlıklı, mutlu ve dostluk içinde blog arkadaşlıkları diliyorum.

      Sil
  23. oleeey bütün arkadaşlarımıııız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an televizyondaki belgeselde düz duvara tırmanırcasına dimdik dağa tırmanan bir dağcı var. Bu yol öyle gibi geliyor bana. Allahtan dağları çooookkk severim, bilmeyen yok zaten.

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci