30 Aralık 2016 Cuma

2017 Yılı için Dileğim; 2017 kez iki bin on yedilerce "Amin" diyerek

Yeterli yağışlı; kuşların avlanmadığı, ormanlık alanların arttığı, tabiatın korunduğu; insanların güldüğü, kadınlara sadece saygı gösterilen, ellerin yalnızca uzandığı, kimselere kalkmadığı; çocukların esirgendiği; diş macunu ve kitaplardan korkulmayan, karınların tek acıkınca gurlayıp asla sürekli açlıktan gurlamadığı; sanatın, edebiyatın, sporun, bilimin, kültürün baş tacı edildiği; gençliğin gençliğine doyduğu, yirmiliklerin acı haberleriyle değil sporda mesela başarılarıyla anıldığı; anaların ağlamadığı; zeytin ağaçlarının bitmediği dağ kalmadık; endemik yani bize ait tüm türlerin bayırları, çayırları doldurduğu; meraların çoğalıp meralar dolusu sürülerin otladığı; avlanmak diye bir şeyin tarihten silindiği; kirliliğin havadan, sudan uzak kalırken sözlüklerde ıssız kalacağı; güzel haberlerin geliş yönüne, tüm sevimsiz haberlerin çöpe gittiği; televizyonu açarken yüreklerin titremediği; gülmenin hep yaşandığı, gözyaşının bile sevinçten döküldüğü; dileklerin gerçekleşeceği; yaşamaktan mutluluk duyulacak, mutlulukla hatırlanacak; ardından gelen sonraki yılların ondan da güzel olacağı;

mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yeni yıl dilerim.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 30.12.2016

Acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci
Paylaş :

32 yorum:

  1. Sanırım çoğumuzun içinden geçen dilekler... Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin adına dilemiş olayım, hep bir ağızdan. Yürekten "Amin". Kabul olması için ne kadar "Amin"e ihtiyacı varsa o kadar "Amin" ile :)

      Sil
  2. Çok aminnnnnnn 🙏🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul olunması için en kadar gerekliyse onca "Amin".

      Sil
  3. Tüm dileklerinize katılıyorum. Gerçek olsun inşallah. İnsan amin demeden geçemiyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekten "Amin" gerçekleşmeleri konusunda.
      Sevgiler :9

      Sil
  4. Ya ne güzel şeyler yazdınız öyle. Böyle bütün duvarlarda, afişlerde bunlar yazılmalı. Kalbinize sağlık :)))
    Tüm dedikleriniz gerçekleşsin inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Düşlediklerimin daha fazlasını gördüm. Yazınıza katılıyorum ve umuyorum. Amin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşken gerçek olmaları dileğiyle; Amin.

      Sil
  6. aklımı okumuşsunuz sanki :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak akıl mı demeli :)
      Mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar :)

      Sil
  7. Ne güzel dilekler... Yüreğinize sağlık :)
    Mutlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar olsun :)

      Sil
  8. Aminn ne güzel yazmışsınız. Size de mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu, sağlıklı, huzurlu, sağlıklı yıllar olsun dileğimle :)

      Sil
  9. Kadınların saygı gördüğü bir yıl umarım hayal kalmaz mutlu yıllar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi düşünenlerin, bu yaklaşımın arttığı hatta herkeste olduğu bir yıl diliyorum. Çok teşekkürler.

      Mutlu, sağlıklı, huzurlu, sağlıklı yıllar olsun dileğimle :)

      Sil
  10. Bütün bu temennilerin gerçekleşmesini istiyorum ve beraber bu dilekleri gerçekleştirebilmek için adımlar attığımız bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı beklentiler, aynı dilekler.
      Gerçekleşmesine de "Amin" o zaman :)

      Sil
  11. O kadar güzel dilekler ki bana sadece "amin" demek düşer:)...

    YanıtlaSil
  12. Ohhh koskoca bir amin de benden :)

    YanıtlaSil
  13. Göz yaşlarıını sevinçten döküldüğü,dökülen o yaşların yeşerttiği,sevginin yüceliğini ben de diliyor,bu güzel dileklerine gönülden katılıyorum...
    Avucumda biriktirdiğim,bu gözyaşlarından serpiştirip herkesi efsunluyorum....

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel dilekler hepsi gerçek olur insallah.

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci