26 Aralık 2016 Pazartesi

Ankara'nın kış pamukları; kar yağmış yabani havuç çiçeği


Gece, gündüze karışmış halde şu sıralar. Sabah karanlık, akşam yine karanlık. Yollar, gün ışığı altında alınmıyor. Ay ışığında. Adımlar karanlıkta, sessizde. Caddeyi kaplamış ince kar örtüsüne ya sarı ışıklar düşmekte sokak lambalarından ya da farların uzun yalımları değmekte.


Öğleye doğru kar başladı bugün. İnceden lapa lapaya bir seyir alinde döküldü. Patlak mısır tanelerinin yumuşak düşüşleri gibi indi yere. Durmadan yağdı. 


Dönüşte hala yağıyordu. Belli belirsiz incecikte.


Yokuşun altında  indiğimde  yağdığı aşikardı. Bir elimde şemsiye ile sağ elimin fotoğraf makinesi tutacağından giyilmemiş eldiveni ve başka bir şey daha, omzumda asılı olanlar, bir elimde fotoğraf makinesi. 


Yol kenarında üzerine yağan karlarla Adana sıcağından kaçıp da Ankara’ya gelmiş, burada da kışa yakalanmış pamuk kozası gibi duruyor yabani havuç çiçekleri. Birer kavrayıcı kuru el gibi çanağına yağmış karı  tutarken.


Işıkların altından yere düşen kar, başka bir seyir. Avuç avuç saçılmış kırpık iplikler gibi uçuşuyorlar. Komşu sitenin çit duvarı üzerindeki mazılar ve sedirler hafiften beyazlamış karla.

 
Karanlık gece yine beyaza çalacak yağan karla.

Fotoğraf gruplarımın ardından blogumda.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 26.12.2016, 21:46

@AcemiDemirci


Paylaş :

16 yorum:

  1. İlk fotoğraf çok sevimli duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çok güzel bir kare. Kenarlarda kar tanelerinin şekli az çok belli.

      Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Kıskanıyorum iyiden iyiye artık... Daha ben bir kar tanesi bile göremedim:( Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar çok güzel. Buza dönmedikçe seyirlik :)
      Teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  3. Fotoğraflar çok iyi :) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Birinci hele, çok iyi :))))

      Sil
  4. Yasemin ablacığım, yine çok güzel kareler yakalamışsın. Hele de o kareleri yakalamaya çalışırken hayal ettim seni, bir elinde şemsiye, diğer elinde fotoğraf makinesi, eldivenler... Çok sevimli bir portre çizdim kafamda :)) Kar yağsın artık buralarada. İzlemek çok keyifli dinlendirici oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elim kolum dolu olsa da, uzaktan bakınca bunca dolulukta nasıl fotoğraf çekilebilir dedirtse de gözüme bir konu ilişince ille de fotoğraf :)))

      Çok teşekkürler. Çok sevgiler :)

      Sil
  5. Çok güzel fotoğraflar. İlkinde sapta biriken tanelere ayrı bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fotoğraf çektiğim milyonlarca fotoğraf arasında en iyilerinden. Ben de çok beğendim. Fotoğraf gruplarında da ... :)))))

      Sil
  6. Kar değilde pamuk sanki gerçekten

    YanıtlaSil
  7. Yaaa fotoğraflar yine harika :)) Ama buraya yağmadı hâlâ :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Antalya'ya yağmaktan fırsat bulamamış oraya gitmek için" diyorlar :))))

      Sil
  8. üstten ilk foto ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar tanecikleri bile belirgin üstte duran, saptaki.

      Onu fotoğraf gruplarımda paylaştım. Beğenileceğini bekliyordum; ama beklemediğim kadar beğenildi :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci