4 Aralık 2016 Pazar

Blogger Mim-2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler

Hikaye Kalpli Kadın’ın, keyifle okunan cevaplarla tamamladığı MİMin ardına eklediği listede kendimi de gördüm. Çok teşekkür ediyorum Hikaye Kalpli, Kadın'a. Dündü. Bugün de cevapladım elden geldiğince.


1) Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

    Bazen hem de nasıl naif mi desem bilemiyorum bir insan olduğumu eni konu fark ediyorum. Bu, başka zamanlar insan olduğumun farkında olmadığım anlamına gelmiyor. Farkına vardığım şu, birdenbire  başkalaşıp bir yeni bir de eski halleri olmuş insanların nasıl da fazlalaştığını gördükçe, benim insan tavırlarına ait modaları hiç izlemeye dönük olmadığım. 

Yani bir ağaç düşünün. O ağaca aşı yapılıp başka meyveler vermesi sağlanıyor. Sonra yeniden aşılanıp bir başka ağaca dönüştürülüyor. Ardından bir daha, bir daha aşılana aşılana daha başka ağaç türlerine bürünüyor o ağaç. Bu böyle sürüp gidiyor.

Öyle olmak değil benim huy değiştirmekten anladığım. Anladığım şu, bunun artık insanlarda olağan olduğunu üzüntü duymadan kanıksamak. Belli bir oranda kanıksamış da sayılırım; ama yine de görmek istediğim gerçekleşenin böyle olması değil. Yani huş ağacıysa tanıdığımızda biri, o hep huş kalmalı. Madem ben göknarsam, göknar olarak kalıyorsam. Bu insanların gelişmemesi, değişmemesi demek değil. Başkalaşmaması demek.  

Belki de dünyanın en zor isteği bu başkalaşımın olmaması. Arkasında durmak yani. Arkasında durulacakların.  Zor şeyler bunlar J Bunu biliyorum.


2) Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?
 
Teknoloji öncesine dönmeyi ve artık dünyaya hatta uzaya çok fazla gelen kıyıcı  teknolojinin dünyayı da uzayı da kirletmemesini dilerdim, bir.

Çaresiz hastalık kalmasın, hiçbir konuda çaresiz insan ve canlı kalmasın; çaresizlik sözcüğü tek sözlükte kalsın isterdim, iki.

Üçüncü dileğim de bende kalsın isterdim. İstiyorum J)))

3) Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Dilek tutabileceğim bir çocuk yok. Yeğenlerim dışında. Onların her türlü güzelliklerle yaşamasını, her türlü mutluluklarını görmek isterdim. Sağlıklı ve mutlu olmaları için gerekli her türlü koşulun her zaman onlarla olmasını dilerdim.

Genel olarak çocuklar için de hepsinin yüzünün gülmesini, karınlarının doymasını, ayaklarının çıplak olmamasını, çocuk oldukları için bir çocuğun sevilmesi gibi büyüklerince sevilmelerini ve birer çocuk olduklarının da başta büyükler herkesçe asla unutulmayıp çocuk oldukları için hayatlarının karartılmasını değil ödüllendirilip hep gülmelerinin, oynamalarının sağlanmasını dilerdim.

Kedim yok. Evde hayvan beslemekten yana hiç değilim J Doğadaki tüm kuşlar benim. Tüm canlıların kendi dünyalarında kendileri gibi ve insanlardan zarar görmeden yaşayıp gitmelerini dilerdim.

4.Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? 

Kendim için istediklerim mi? Yukarıdaki üçüncü dilekte saklı J İçinde dünyayı gezmek de olsun  tabii, olmazsa olmaz bir dilek o J Ama öncelikle sağlık, mutluluk ve gerçek dostluklar tabii J


5. Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Tohum dikmek. Önce tohum dikebileceğimiz yerlerin hala var olması. Ağaçlar dikmek. Burada ya da çok uzaklarda, başka ülke ya da anakaralardaki kuşları ve doğayı fotoğraflamak. Doğa tahribatının durması. Yazmakta  yol almak tabii. 

 Artık basılı kitaplarımın olması. Düzinelerce kitap basılacak bunca çalışmamın içindeyken bu dileği nasıl tutmam J

Bu MİMi cevaplamasını istediklerim, daha önce cevaplamışlar ve onların listelerinde olmayanlar olacak. O halde;

 Büşra Gürbüz
 Calimero,
 Elif İpek Durmaz
 Aysemine Dair,
 River,
 Büşra Gürbüz,
 Destina,
TEO (Hayat Bitene Kadar),

Eğer vakit bulurlarsa, eğer şartlar uygunsa, eğer  boş anları olursa tabii J

 (Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 04.12.2016, 15:19


Paylaş :

29 yorum:

  1. Doğa tahribatının durması gerçekten hepimizin ortak isteği sanırım.Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutsun dileğimiz. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kalemine sağlık canım keyifle okudum her zamanki gibi 😊

    YanıtlaSil
  3. Kalemine ve gönlüne sağlık Yasemin. Samimi diyorum okuduğum en güzel mimlerden bir tanesiydi. Elbet herkesin hayali güzeldir, zira düşler içinde bir ahsenliği barındırır. Velakin az evvel skype'dan bir arkadaşım gönderdiği bir bilim kurgu kurgusunu okumuştum, yüz yirmi yıl sonra civarı geçiyordu kurgu. Genelde hep gelecek senaryolarında bir jetgiller hayal etmişimdir, gökte uçan araçlar, teknolojinin pratikliği (sanırım fazla iyimser yönüne bakıyorum olayın) arkadaşın yazısı distopik olunca benim Jetgiller senaryomu siyah mürekkebin içine boca edilmişçesine kaybolup gitmişti. Seninde yazında yeşil alanlarla ilgili hayalini okuyunca bir an aklıma o distopik dünya geldi. Dilerim yeni sene senin için mutluluk verici olur ve o güzel hayallerin gerçeklikle buluşur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tez ve antitez. Ütopya ve antiütopya...

      Gerçekleşenler hep ütopyalar olsa. Mavi gezegen, yeşil dünya bozulmasa derken... Gerçekleşenler apayrı.

      Bu teknoloji bu çok fazla artık.

      Eskiden ağır sanayi demircilikmiş. Demirciler de ağır sanayicilermiş ta eskilerde. Tekeri yapmak, kolay mı? Çok şükür ki Babam tarafı Büyüknanalarım eskilerin ağır sanayicileriymiş yoksa ne olurdu onlarla aram bilmiyorum :)))))

      Sil
  4. senin gibi doğacıya uygun yanıtlar :) bir de bir kuş evi olsun onlara barınak :) kuş izleyicisi olmak. varmı yaa kuşların gözlerini izliyolar filan ne güzel meslek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atlamış mıyım onu? Her zamanki gibi Deep yetişti :))) Çok teşekkürler Derin.

      Sil
  5. Tahminlerimde yanılmadım. Sizi az çok tanımaya başlamışım. Çok naif ve ince fikirlisiniz gerçekten. Öylesine samimi cevaplar ki, kendinizden başkaları için, hayvanlar için de bir şeyler yapmak istiyorsunuz. İyi ki sizi de mimlemişim. Çok teşekkür ederim kırmayıp, üzerine bir de böylesine özenli cevapladığınız için 😊 Dilerim her şey gönlünce olsun ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Ben teşekkür ederim. O sorular olmasaydı bu cevaplar da olmayacaktı :)
      Dilerim öyle olsun <3

      Sil
  6. Dilerim tüm hayallerin gerçekleşir. Teknoloji dünyayı mahvediyor ama geçmişe dönseydik internet olmayacaktı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kötü. Nasıl tanışırdık sonra Müjdecim...

      Her konuda yorum yapamam ben malum nedenlerle, ona göre yazılar yazsan da ara ara yorum yapabilsem diyorum :))))

      Sil
  7. Çok samimi olmuş.Ben de teknolojiden önceki zamana dönmek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknoloji hepten havada, suda, toprakta hatta uzayda kirlilik ve sonucunda da hastalıklar oldu :)

      Sil
  8. Tüm hayalleriniz gerçek olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim, olsa biz neler hissederdik? Bugünler özlenir miydi diye :)))

      Sil
  9. çok güzel yanıtların var, düşüncelerine sağlık =) tüm dileklerin gerçek olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygun. İstedim, bekliyorum :)

      Sil
  10. Çookk güzel bir mim olmuş :)) Teşekkür ederim beni de mimlemişsin :))
    Hani olsa dediklerin ne güzel olur, olsun zaten ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MİMlerken bir de koşul koydum. Zamanı olanlar cevaplayacak. Umarım bulursun :)

      Sil
  11. En güzel cevap birinci soruya verdiğiniz cevap bana göre. Niye kendini değiştirmek ister ki insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç anlaşılmayan; ama hep gözlenen şey o:)

      Sil
  12. Ne güzel cevaplar vermişsin, hepsi de sen gibi :) Beni de unutmamış mimlemişsin, ben mimi dün yaptım ama sana da çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum zaten :)))

      Çok teşekkür ettim güzel yorumuna :)

      Sil
  13. Cevaplar şahane olmuş :) teknoloji ve uzayı kirletmeme cevabı muazzam. Röportaj kıvamında olmuş post, harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yorum da çok güzel :)

      Sil
  14. Ne güzel bir mim olmuş elinize sağlık, umarım her dileğiniz gerçek olur. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Hepimizin dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle,
      Çok teşekkürler :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci