24 Aralık 2016 Cumartesi

Doğanın basket topu ve potası

 
Bazen bir ağaç öyle büyür ki bir nesneyi, bir canlıyı andırır. Orkidelerin kimi türleri sanki bir canlının yüzünü andırmaz mı?

Kalp şeklinde göl var dünya üzerinde;  bir portreyi andıran kayalar, dağlar var. Yılın belli bir gününün ya da günlerinin  belli saatinde gölgesi vurduğunda  Atatürk’ün siluetinin ortaya çıktığı mesela Ardahan’daki Damal’ın  Gündeş köyündeki Karadağ var. Tam gölgenin vurduğu zamana rast gelemediğimiz için siluetten uzak bir zamanda resmini de çektiğim Balıkesir Gömeç’te bir dağ var mesela. Birkaç yerde daha olduğunu duydum.

Bir görüntü yakaladım geçenlerde. Üstü potayı andıran yüksek gerilim hattı direkleri üzerinde bir basket topu gibi duran aya ait. Çok anlamlıydı. Ben de çektim.

Fotoğraf gruplarımdan sonra buraya ekledim her zamanki gibi.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 24.12.2016, 22:43

 @AcemiDemirci

Paylaş :

44 yorum:

  1. Harika,iyi ki çekmişsin arkadaşım,aynı zamanda bir pinpon topunun zarif zıplayışı da var sanki...
    Doğada ki benzerlikleri çok güzel hatırlatmışsın,özellikle Atatürk ve benzer güzel benzerlikler,akıl-sır ermez dediklerinden...
    Ben de bazen kafaı bozarım böyle benzetip benzetip hayal kurmaktan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etsem yeridir nelerin neye benzediği ve hayal kurdurduğu konusunda :)

      Çok teşekkürler Merihcim :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı harika fotoğraflar. Ay müthiş gerçekten, yani dolunay :)))
    Doğada çok mesaj var ama biz insanlar doğaya çok vakit ayırmıyoruz. Dinlemiyoruz onu hiç. Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok açık sözlü değil mi bu pozunda ay? Çok anlamlıydı.
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Kaç kere ayı şöyle görebilmek için nöbet tutmuşumdur; ama en fazla ortalama bir tabak kadar görmüşümdür :) Anı yakalayarak bize taşıdığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehrin ışık kirliliği,pus da engelliyor ayı, yıldızları görmeyi. Ara sıra böyle denk gelmesi iyi oluyor.

      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ay ne kadar net ve dolu dolu çıkmış.Her zamanki gibi güzel bir kare yakalamışsınız.Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz bana ayrıcalık tanıdı galiba bu pozu vererek ay :)

      Sil
  5. Doğa anne yine bir güzellik yapmış sözcüklerin ressamına 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu hitabı çoook özlemişim ben :))))

      Sil
  6. Çok merak ettim bahsettiğin siluetleri ve de dolunay ne kadar net ve güzel çkmş öylr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak tam o Gömeç'teki dağı çekerken bir resmim var. Tur otobüsünün arkasında. Blogumda sıkça kendi resmimi yayınlamak istemiyorum. Yoksa yayınlardım onu. O resim benim için çok değerli. Öyle ki resim çekerken kendi kendime gülümsüyorum. Çünkü konu çok değerli :))))

      Sil
    2. Gömeç neresi ki, ben çok severm öyle manzaraları

      Sil
    3. Balıkesir'e bağlı. Ege'de.

      Sil
  7. Kesinlikle doğa sizi seviyor. Siz onu sevip ölümsüzleştirdiğiniz için sanırım :) Harika bir kare. Emeğinize sağlık ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğan ın aklı var, eminim... Kuşlar sabahın şimdiki alaca karanlığında ben yola çıkar çıkmaz ötüyor. Gecemen mesela.

      Gecemen'i Meltem biliyor :)))) Burada bahsetmiştim. Gece balkona gelip camı tıklatan kuş :)

      Sil
  8. Direk gelen top (Ay)'a kafa atmış çağrışımı yaptı bende. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokgüzel benzetme. Öyle görünüyor :)

      Sil
  9. Gözüne, emeğine sağlık. Yine güzel, yine güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumuna çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Şahane bir güzellik biraz daha zuum girsen ayın yüzeyini göreceğiz sanki bayıldım fotoğrafa eline gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik, alışılmadık bir görüntü. Denk gelince böyle kareler çıkıyor ortaya :)

      Çok teşekkürler, sevgiler :)
      ,

      Sil
  11. Nasıl net nasıl güzel bir görüntü.. Saatlerce seyredip bu görüntünün içinde kaybolabilirim..
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metropollerde unuttuk bu görüntüleri. Biraz şehir kaçkını olunca yakalanıyor.

      Çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  12. Çok güzel kareler... Bana hiç denk gelmiyor böyle güzellikler... Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metropol izin vermiyor tam ortasındayken. Kaçmak lazım :)))

      Sevgiler :)

      Sil
  13. Merhaba final haftası nedeniyle yorumlarımi azalttim kusura bakma takipteyin halen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmam. Vaktimizin hepsi bizim değil biliyorum.
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  14. Uzun zamandır ayı bu kadar yakından görmemiştim. Ne kadar duru ve güzel...
    Çok çok güzel bir kare :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öte yanını hiç göstermeyen, gizem dolu ay, fotoğraf için en güzel konulardan.

      Çok teşekkürler :)

      Sil
  15. Basket potası ve ay :) harika :)

    YanıtlaSil
  16. anı yakalamak adlı çalışma bu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  17. Evet desem ukalalık etmiş olmam, di mi? :)))

    YanıtlaSil
  18. Güzelliklerin peşinde olduğunuz için güzel pozlar da kendilerini size göstermek için uğraşıyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyet önemli demek ki :)

      Teşekkürler :)

      Sil
  19. Ay ne kadar büyük. Siz mi yükseklere çıktınız yoksa ay mı aşağı indi?:) Güzel kareler. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar zumladım :))))
      Teşekkürler :)

      Sil
  20. Yasemin abla diye hitap etsem olur mu acaba ? Doğum haritanızda Ay'dan torpilli olduğunuzu düşünüyorum :)))

    YanıtlaSil
  21. bi deee "bulutlarda atatürk" fotoğrafı var bazı okullardaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu biliyorum. Gözleri, değil mi?

      Sil
    2. hayıııır, yüzü, bayrak töreninde arkada bulut. bulutlarda atatürk dersen çıkar gugul teyzede :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci