9 Aralık 2016 Cuma

Sızının Rengi

Saat altı gibi. Akşam inmekte. 
Yokuş da bitmekte tam o sıra...

Hava tümden kararmadan önceki sancının rengi göğü kaplamış.

Kızıl bir ağrı kabuk bağlamak istercesine gece mavisi renkte baş dinler gibi.

Çok sürmez, bir iki dakika içinde karanlık, sancıyı, sızıyı gizleyecek.
 
Sabaha her şey dinecek. Sancının rengi silinecek.
Puslu ya da berrak, gök kendi rengine bürünecek…

Fotoğraf gruplarım ve nihayet blogumda ilk kare.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 09.12.2016, 21:59


Paylaş :

26 yorum:

  1. Karanlık sakladığı tüm kötülükleri, çirkinlikleri yok etse keşke. Tekrar gün doğduğunda yaşanası bir dünyaya uyanmış olsak. Bugün neden bu kadar karamsarım anlayamadım gitti 😕 Kaleminize sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  2. Resimde kuş yok da ondan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haa 😀 Bu çok iyiydi. Kesinlikle sebebi bu olmalı 😀

      Sil
  3. O iki renk ne kadar da uyumlu ne kadar da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durup seyrettim biraz o iki rengi. Resim de çektim tabi. Kırmızı hep hiddetin, kızgınlığın rengi mavi de dinginliğin rengi bilinir ya... Kızılımtırak gün batımının bana düşündürttüklerini yazdım.

      Sil
  4. Yeni doğan günle her şey değişecek... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce de yeni doğan günün resmini çektim. Morumsu, tirşe rengi bulutlar ben makinemle balkona çıkana kadar bakır, tunç kızılı olmuştu bir iki dakika içinde. Onları çektim.

      Sevgiler :)

      Sil
  5. Offfff fotografların içinde kayboldum sonsuzluğa doğru nasıl gzel bir renk geçişidir o öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, bundan sonra yön gösteren oklar da koyacağım Tigriscim resimlere ek olarak :))))

      Renkler müthişti. Bakınca aklıma öfkenin dinginliğe sığınmasını getirdi. Ve yazdım onu da :)

      Sil
  6. Gece ,hüzne acılara ,açlara her türlü kötülüğe yorgan olur örter ruhumuzu bir kaç saatliğine dinlendirir ama çok da izin vermez yeni güne güneşle hepsi yüreğimize batar yine. Güneşin geceyi de ısıttığı günler dilemekten vazgeçmek istemiyorum.Eline kalemine sağlık canım.
    Fotoğraflar çok ggüzel

    YanıtlaSil
  7. Resim karesi kadar "Sızının rengi" adı da çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O karenin algılatıp, düşündürttükleri. Hep bir şeyler etken bir şeyi düşünmemizde, değil mi?

      Çok teşekkürler. Çok sevgiler :)

      Sil
  8. Bu güzel dileğe "Amin" derim. Katılırım :)

    Teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Yeni doğan gün yeni bir umut hayata sarılmak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bakmak gerek. Öyle de zaten. Öyle de olsun :)

      Sil
  10. Aydınlığa en yakın olunan an,en karanlık andır.Aydınlık günler yaşamak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  11. Geceleri severim, huzurlu gelir bana. Karanlıkla birlikte bürünür pür sükûta sokaklar, silinir yeryüzünden gündüzün tüm curcunası. Sakin kendime ait bir köşe gibi, bürünür her şey o puslu renklerin altına. Fotoğraflar büyüleyici. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum değil de şiir gibi okudum. O kıvamda olmuş.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Senin karelerinin yansıtması Yasemin. :)
      İnsanı içine çeken bir güzelliği var yakaladığın anla kaleminin.

      Sil
  12. Ama bu yorum bir kere okunmaz... Bir kere ile kalmaz :))))

    YanıtlaSil
  13. Sızının rengi ne güzel bir tamlamadır, başlık şeklinde kalsa bile hayran bırakır.
    Çok güzeldi, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf aramızda ben de çok beğendim bu başlığı :)
      Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  14. Güneşin batışına hüznü, doğuşuna umudu gizledik yani :)))
    Yaa durup fotoğraflara bakmak yetiyor zaten :))

    YanıtlaSil
  15. ah ne güzel o kızıllık yaa. dünyada üç yerde batıyormuş en güzel güneş. biri izmir, diğerleri unuttum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşin batışını, doğuşunu görebilmek güzel. İş dönüşü çektim. Ben her yerde resim çekiyorum. Yeter ki konuyu yakalayayım. O saatlerde aynı yolda olan servis sürücüsü ve içindekiler çok şaşıyordur eminim :)))))

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci