9 Ocak 2017 Pazartesi

Altüst eden kupkuru bir ters güzellik

Arayıp durdum; ama bugün fotoğraf grupları için bir kareye karar veremedim. Ancak blogum için bir tane seçtim.

Ters laleler malum, Anadolu endemiği. Güzellikleri ters filan  da olsa altüst edecek kadar görkemli.

Ankara bozkır. Bozkırda kışın ortasında bir kuru ot. Ters laleye öykünürcesine ters. Ama bu hal ona nasıl bir zarafet veriyor. Onu nasıl başkalaştırıyor.

Mahcup mu; üzgün mü? Ya da gözleri mi kamaşıyor göğe bakınca bozkırın boz çiçeğinin? 

Duyduğum, ters lalelere selamıydı tek.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 09.10.2016, 22:44
aemidemirci@yahoo.com.tr;
@AcemiDemirci

Paylaş :

19 yorum:

  1. Gerçekten güzel bir kare seçmişsiniz, ilk defa gördüm ve muazzam birşeymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlle fotoğrafı çelilecek, kare olacak kadar güzel :)

      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Sanki biraz üzgün gibi duruyorlar :(

    YanıtlaSil
  3. gerçektn lale mi onlar, ben anlamadım görmedim hiç öyle bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lale değiller. Bir cins ot. Ancak çiçek biçimi ters lale gibi. Ters lale çok değerli ve anavatanı Anadolu olan bir lale cinnsi. Başı eğiktir. O yüzden ters lale deniliyor :)

      Sil
    2. Mutlaka değerlidir ay aklıma baharda her yanı süsleyen laleler geldi harika, bu sene konyaya gittiğim gün lalr tarlalarının halka kapanış günüydü yetişemedğime üzülmştüm

      Sil
  4. Haklısın Yasemin nasıl da mahçup,Ankara'da olmanın mahcupluğu olsa gerek,elinden bir şey gelmemiş ne yazık.

    YanıtlaSil
  5. Benzetme tam da yerinde olmuş. Güzel kareler... Gören gözlerinize, kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki güzel yorumlar. Sevgiler :)

      Sil
  6. Neler öğrenmiş oldum sayenizde, teşekkürler. Ne kadar da güzeller, ilk defa görüyorum. Emeğinize sağlık :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kır kalmadı, tarla kaldıysa da uzakta. Hiç göremez olduk bu yüzden ot cinslerini :)

      Sil
  7. Zarafet bir yana, anadolu kızlarının utangaçlığı bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur. Bu zarif ters lalenin bozkır otu formu da utangaç olmalı :)

      Sil
  8. O kadar çok güzellikler var ki sıradan gibi gözüken ayrıntılarda. Çok güzel yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir özette bulunmuşsun. Özünden. Çok teşekkürler :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci