8 Şubat 2017 Çarşamba

Çizgiden Sözcükler

Elimde kâğıt ve makas vardı demincek.

Kâğıtları küçük küçük kestim. Kenarlarının düzgün olmaması halinde sevindim bile. El emeği  olduğu belli olacağından. İki renk kâğıtlardan ortaya bir şey çıkarmak içindi  bunlar. Çıktı da biraz emekten sonra. Uğraş veriyorsunuz, el işi olunca. Eğlenceli ve keyifli de bu işler.

Birkaç günü hatta bir haftası var kâğıtlarla ortaya çıkan şeyin yayını için.Bunlar kağıtlardan geriye kalanlara karalamaca.

Renkleri pek güzel, A4 ebadındaki kağıtlar epeyce bir parçaya kesildi. Uğraşın sonrasında küçük kâğıt parçaları kaldı artık olarak. Onlara da bir şeyler çizmeye başlamışım bir baktım. Bir iki dakika içinde. Uzun zamandır elimde kağıt kalem ikilisi yoktu. Kalem değil; ama kâğıt her zaman var haliyle.

Hep çizerdim ancak çok oldu elime kalem almayalı. Biraz soğumuş elim bu yüzden. Kalemi yadırgadı bile. Çünkü artık yazı, tuşlar ile. Çizmek epeydir ele yabancı. Öyle ki lisedeyken daha ustacaydı sanki çizgilerim.  Ama yine de iyi kötü resimler çıktı ortaya.

Uğraş sonrasında  ortaya çıkanların yayın gününe dek kâğıtlardan arta kalan ufacık, dört santime beş santim hadi altı santim boyutlu parçacıklara çizdiğim karalamacalarımı birer ikişer yayınlamak istedim.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 08.02.2017, 19:46

Acemi.demirci@yahoo.com.tr;@AcemiDemirci

Paylaş :

22 yorum:

  1. Bence başarılı.Çize çize eliniz daha çok açılır.O yüzden devam edin derim ben...

    YanıtlaSil
  2. Güdüleyici yorum sizden tabii :)) Çok teşekkür ederim.

    Kağıtlar ufacık. Yerleşim zor oldu. Elim de soğumuş.

    Çookk teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Alt yapı çok güzel bence biliyomusun.Özellikle kuştan daha belli oluyor.Bence devam etmelisin.Arada böyle paylaşımlar görmek isterim 😃

    Bu arada bir iki üç mimmmmm ( mimlendiniz yaparsanız sevinirim 😃)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :))

      Kaç senedir çizmediğimi hatırlamıyorum. En son öğrencilikte bir çalışmam olmuştu galiba.

      Tabii, cevaplayacağım :)

      Sil
  4. Yazmak-çizmek güzel uğraşlar. İnsanın kendini daha mutlu hissetmesini sağlıyor. Önemli olan başlamak, tabii sonrasında da sürdürmek gerek.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ikisi de hep yan yana gitmişti bende yazmak ve çizmek. Bir ara ikisine de elim değmedi uzunca. Sonra yazmak bir vesile ile belirginleşti. Ve helim hep onun üzerinde oldu. Çizmek, elimin yatkınlığından biri. Biraz üstüne gitmeyi ben de istiyorum.

      Çok sevgiler :)

      Sil
  5. oy kuş fotosu yetmiyo bi de çiziyon mu :) taş kağıt makas :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Önce kuşlar ve çiçekler :)))

      Sil
  6. Yazmak kadar çizmek, çizmek kadar da yazmak güzel bir duygu. Her ikisini de devam ettirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. Çok isterim :)

      Sil
  7. Şahane... Elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Karahindiba uçurmak isteyen çocuklara üfleme kulağına kaçar sağır olursun diyen büyüklere ne kızardım... İnatla üflerim hala her gördüğümde... Uçuş uçuş mutlu olurum...

    Çok güzel çizmişsin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karahindiba yani çıtlığın tüy tüy tohumlarını barındıran o top gibi şeye biz "şeytan tekerleği" derdik çocukken :)

      Sil
    2. şeytan tekerleğini ilk defa duyuyorum, hoşuma gitti :)

      Sil
  9. Hiç resim yapamamışımdır ama düz çizgi güzel çizerim bak, gelgelelim twknik resim dersi dışında bir işime yaramadı bu özellik :D

    Çiçekleri çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düz çizgi çizebilmek ciddi bir hüner :)

      Sil
  10. Çocukluğumda ve gençliğimde ben de hep çizerdim. Sonra bu suret meselesinin sakıncalı olmasından bırakmıştım. Çiçek dahi çizmez olmuştum. Geçenlerde yetişkinler için boyama resimleri indirdim netten. Biraz boyamaya başladım ama eller tutuklaşmış sizin de dediğiniz gibi. Çok canım sıkılırsa, stres atmak için yaparım diye düşünmüştüm ama bakalım sonu gelebilecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir yeniden ısınma süreci olacak gibi. Ama ortaya elbette bir şeyler de çıkacak başlatınca.

      Sizden de bekleriz çizgilerinize ait paylaşımlar :)

      Sil
  11. Bence güzel çizmişsiniz. Yazmaya devam ama çizmeye de devam derim. Hiç olmazsa arasıra. Kuş görünce tebessüm ettim. Eh kuşların annesinden de bunu beklerdim doğrusu ;)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben güzel çizerim :)) Bu, araya kaç yıl girip de resim yapmayı neredeyse unuttuğumdan elimin soğumuş hali :)))

      Hoş geldiniz... Nerelerdeydiniz? İyisiniz değil mi? Yazılarınızı aradık boşlukta :)

      Sil
    2. Hoş buldum, teşekkür ederim :) Uzakta değildim aslında. Sadece teknolojinin azizliğine uğradım :) İyiyim şükür. Sizin gibi güzel düşünceli blog komşularımla iki çift laf ettiğimde o kadar iyi geliyor ki bana. Paylaşımlarınızı özlemişim. Yazılarımız kaldığımız yerden devam ;) :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci