13 Şubat 2017 Pazartesi

MİM, Hayaller, Farklı Olmak İçin’den

Hayallerimize gidecek merdivenler olsun dilediğimden kapısı sonuna kadar açık merdivenli bir kare seçtim MİM’e, her zamanki gibi yalnızca kendi çektiğim kareler içinden.

Bir çağrı gördüm az önce. Sevgili Farklı Olmak İçin’den.

Bana MİM bırakmış. Dört soruluk  bir MİM. Cevaplaması da kolay bu yüzden, Hayaller üzerine.

Farklı Olmak İçin’in beni hatırlamasına, davetine çok sevindim. Çok teşekkür ederim.  “Bakalım cevaplarım hayal ettiğiniz gibi mi?” diye hayal etmeye başladım bir an J

Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı ? 


Hayal mi? Kurmadım mı yoksa hiç yakınlarda?  Belki gerçeklerin kaskatı yüzü nedeniyle kurmamış olabilirim. Ama yine de var galiba birkaç tane. Hiç tereddütsüz hatırladığım bir hayalim var yine de. Çocukluğumda, altı yaşında tek hayalim vardı. On iki yaşımda olmak. Oldum da. Hayalim gerçekleşti yani J

Şimdiki hayallerim biraz daha farklı.

Hayal kurmak için en güzel yer dağ başları, esintili ormanlar, uzaktan da olsa yakından da göl manzarası ya da kenarı. Baharın uyandığı zamanlar.

Ama en güzeli, en  en en güzeli  yıldızların altında hayal kurmak.

En çok neyin hayalini kurarsınız? 


Halen hayal ettiğim birkaç şey var. Madem bloglar arasında  yani yazma çizme ortamındayız o halde ister günlük yazı ister roman -ki biri bitmiş biri taslak iki roman çalışmam var-, ister gezi, anı, öykü, deneme yazıları olsun artık yerimde saymayıp atılım yapmak. Bu konuda kendi kendime, kendi gözümle değil dışarıdan bir göz olarak baktığımda haksız olmadığımı da görüyorum.

Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi ?


Ben çabaladım; ama ben gerçekleştirdim diyebilir miyim gerçekleşen hayallerine hatta hayal ötesi gibi gözüken bu gerçekleşmelere bilmiyorum. Biraz da kader aslında. Şu an bir blogger olarak yazmam, yazılarımın saklandıkları sadece benim bildiğim köşelerinden çıkıp bir köşe de okunur olmaları mesela. Daha başka şeyler de var gerçekleşmiş hayal ya da hatta hiç akla gelmedik hayaller olarak . Tek değil yani.

Hayaller oluyor. Ama hayal edilirlerse oluyorlar. Ve  Mevlana demiş ya, “Sizin umutsuz kaldığınız an belki de umutsuzlukların kırılma noktasıdır” gibi bir  söz. Unutmamalı, "olmaz, olmaz" demişler… Olmayacak şey de yok J İstemesini bilene. Ama ben pek bilenlerden değilim. O da bir gerçek J

Bakınca... Gerçekleşen öyle şeyler oldu ki, belki de hayalini hiç  kurmadığım, öyle ki onlar üzerine hayal kurmanın bile fazla hayalcilik olacağını düşünebileceğim şeyler oldu.  Olabilir de  böyle şeyler her zaman J

Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı ? 


Var. Tek de değil üstelik. İçlerinden tahmin edeceğinizi umduğum en beylik olanlarından biri yazmada, yazın sanatında yani edebiyatta hatta fotoğrafta  yukarıda da andığım atılımları yaşamak. Biraz yavaş yol alıyorum galiba.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 13.02.2017, 20:36

Paylaş :

24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Görmedim henüz. Hangi konuda, merak ettim :))

      Sil
    2. Bak bakalım, ben cevaplarını çok merak ediyorum senden baya bir şeyler bekliyorum nedense ☺ öyle bir his geldi mimlerken ☺

      Sil
    3. Verdim. O baya bir şeyler var mı içinde bilemiyorum :)))

      Sil
  2. Hayaller konusunda zamanı fazla kullanmak korkutuyor beni gerçekleşeceği an düşünülünce. Daha hızlı olmasını istiyorum bazen, bazen de diyorum ki zamanı gelince olacak :)
    Yazıyı geliştirme olarak bloglar çok faydalı bence. Özellikle yazı yazan yazı okuyan arkadaşların yorumlarını öğrenebilmek çok iyi oluyor.
    İnşallah bir gün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal etmek, buluşların bile ilk kıvılcımı, mayası. O zaman neden olmasın :)

      Sil
  3. Bencede yazmaya devam etmelisin.

    Hayyalerinde hic btmesin.Hayal et ve hepside olsun insallah. 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler. Olsun inşallah. Amin :)

      Sil
  4. Hayalleri güzel arkadaşım.
    Hayallerinin çoğunun gerçekleştiğini görmeni dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbi güzel arkadaşımın dileğine "Amin". :)

      Sil
  5. Ne kadar samimi cevaplar asıl ben teşekküe ederim:)
    Isteklerin hayırlısıyla gerçekleşir

    YanıtlaSil
  6. hayaller ne derin bir konu nasıl olsa bedava sınırsız şekilde kullanmak gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Hayal kurmak her zaman, her koşulda, herkesçe yapılabilen olursa....

      Sil
  7. Pek çok insanın hayali bile yok. Buna rağmen beklenti içerisindeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenti, onların hayalidir belki de... :)

      Sil
  8. hayallerinizin bir bir gerçekleşip sizi mutlu ettiği nice güzel günler
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  9. kitap hayalin işallah hadiiiii :) bi de hayal kurmadan ben çatlarım sıkıntıdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap konusu olsun artık. Bitmiş bir romanım, taslak bir romanım var. Ciltler dolusu halk edebiyatına girecek öykü, çağdaş öykü, deneme, gezi yazsı var. Tembelim galiba.

      Sil
  10. Ya yazdınız bile roman tebrik ederim. İnşallah bir gün kitabınızı alıp okumak nasip olur. Yolunuz açık olsun. Cevaplarınız çok güzel bu arada. Sevgilerimle...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romanımı bitireli altı seneden fazla oluyor. Yazmak kolay da bana baskı aşamasında tıkanıyorum galiba :))) Ters yönde araba kullanmak gibi sanki :)))

      Sil
  11. Hayırlısıyla tüm hayalleriniz gerçek olur.

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci