8 Nisan 2017 Cumartesi

Deep Tone'dan; Marka Mimi

Deep Tone bir MİM hazırlamış. Marka mimi. Kolay ve kısa. Okurken daha cevaplanacak bir MİM. Herkesi de katılmaya davet ediyor.  Ben de cevaplamak istedim.
Ulaşmak isteyenler için;



1. En sevdiğim giysi markası : Rahat, kullanışlı giysiler için kotundan yağmurluğuna benim tercihim Mavi Jean. Çokça uğradığım yer. Diğer giysilerde vazgeçilmezim mi? Yargıcı J

2.Tercih ettiğim gıda markası: Torku



3. En sevdiğim telefon: Bu cevabı bir haftadır biliyorum. Çünkü daha önce elimde internetsiz de olsa iphone varken farkında değildim. Şimdi değişti telefonum ve “bir an önce bu eskise de yeniden iphone alsam” diyorum. Resimdeki telefon da o telefonum. Ben sevmediğim gözlüklerimi de en yüksekten düşürüp kırarım. Alışamazsam bu yeni kitap boyutlu telefona ki gerçi sevmeyeceğim kesin de, benimsenmemiş gözlük muamelesi görecek sanırım J))))
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 08.04.2017, 08:57
acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci
Paylaş :

24 yorum:

  1. Kısa ve okuması zevkli bir mim olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Evet, zamandan tasarruflu :)

    YanıtlaSil
  3. Tam da Deep'lik bir MİM meraklı kızçe.
    Sevgiler ikinizede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin kızçemiz merak etmiş bizim düşkün olduğumuz markaları :)

      Sil
  4. Kısa ve güzel bir mim olmuş.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öz, az. Tasarruflu. Ben bile uzun uzun yazamadım sorulara cevap olarak. Ki elim uzun uzun yazmaya meyilli :)))

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Iphone konusu benim için de bir muamma oldu. Bir sürü insana sorup fikir aldım ama androide alışkın olduğumdan elim gitmedi, tabii bir de diğerlerinden bir tık daha pahalı oluşundan. Fakat elimdeki telefondan (ki samsung note4 memnunum) sonra kesinlikle bunu alacağım, sizin de mesajınızdan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de... Ne güzeldi eski telefonum :)))

      Sil
    2. Onunla ilgili detay yazabilir misiniz? Çünkü bir telefon almaya gittiğimizde arkadaş için, satıcı doğruya doğru iphone dan başka almamak gerek dedi.. nedeni de; bütün cep telefonlarının ömrünün 2-3 sene olduğunu çünkü yeni yüklemelerin telefonu kitlediğini kullanılmaz hale getirdiğini, bunun da bilerek yapıldığını söyledi. Iphone da ise sistemin farklı olduğundan açıkça bahsetti. Yani iphonelar ömürlük ötekiler en fazla 3 senelikmiş :)

      Sil
    3. İlk telefonum Erikson idi. Mantığı anlaşılır. Kulağı tersinden göstermeyen. Onayla onaylama silsilesi içinde giden telefondu. Sonra Nokia kullandım. Sonny kullandım. iphone her konuda çok rahat. Elde tutuşuna dek. Tasarımı gerçekten çok güzel. Kitap görüntüsünde değil. Dergi açıp okur gibi ebatte değil.

      Kullanma sırasında fark ettim ne yapmak istesem gözümün önünde. Şu anki Samsung. Fazla büyük. İnternet kullananlar için iyidir belki. Benim telefonlarımda hiç internet olmadı. Olmayacak da.

      Samsung notebook vardı. Onun da mantığı tersti. Hiç kullanmadım. Bu da öyle. Mesaj atmak için kişiyi buluyorsunuz ve mesaj at diyorsunuz. Oysa başlık mesaj. O ana başlığı seçip yazmak daha mantıklı. Kılavuzunu bile okumadım hala. Hala reklam mesajları nasıl silinecek bulamadım. Öğrenmeye bile için el vermedi.

      Biraz pahalı olabilir; ama temel ihtiyaçlardan olduğu için kullanımdaki hayat kalitesi getirisi daha öne çıkmalı gibi düşünüyorum. Eski telefonumun bataryası bitecek korkusuyla almıştım bunu. O hala faal. Belki yine kullanırım. Çünkü bunun mantığı mantıksız. Zorlayıcı. Kolaylaştırıcı değil. Kısadan değil. Sapaklı :)

      İnternet kullanmadığımdan yüklü hiçbir şey yok fabrika ayarı dışında. O konuda sanırım fazla yardımcı olamayacağım :)

      Sil
    4. Yok yok yine çok yardımcı oldunuz.. internet kullananlardan da aynı görüşü aldım.. tek el kullanım, herşey göz önünde çok rahat diye.. sanırım bundan sonra ömürlük ondan alacağım. :) çok teşekkürler anlatım için.. iyi haftasonları.

      Sil
    5. Pişman olmayacağınıza hatta sonrasında başka bir telefonu elinize alınca yapboz çözüyormuşcasına bocalayacağınıza eminim.

      Selamlar :)

      Sil
  6. Markalara çok takılmıyorum sanırım.Aradığım özellikleri taşıyor mu diye biraz araştırma yapıyorum ve sonra alıveriyorum :) Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka her zaman kalite değil. Yalnızca bazı ürünlerde kumaşı, boyası, kesimi derken markaya önem veririm. Yoksa markalı değil diye her şeyi yerinde bir ürünü görmezden gelemem :)

      Çok teşekkürler :))

      Sil
  7. GÖzlük muamelesi çok güzeldi yalnız :)
    Oh,düştü bak görüyor musun,yazıııık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kırdım öyle gözlük. Bir de rengini , modelini hiç beğenmesem de sırf çerçevesinde yazan bir tarihi sayı için aldığım hem de ciddi bir markanın pahalı çerçevesine cam takılmadı. O sayı için aldım ve duruyor kabında:))))

      Sil
  8. Ben de iphone kullanıyorum. O beni bırakıyor, ben onu bırakmıyorum. Biraz alışkanlık yapıyor galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne anlattığımın en tam anlanıldığından emin olduğum yorum. Çok teşekkür ederim :))) Bataryası biterse korkusuyla yeni telefon almıştım; bitmedi hala oysa batarya. Şimdi yeniden onu kullanıyorum. Kırılmaktan kurtuldu yeni telefon. iphone çalıştıkça kullanacağım, çalışmadığında yeni telefonum yine iphone olacaktır :)

      Sil
  9. Bu guzel mımı bende yaptım ☺️ Enkısa zamanda yayında olacak..

    YanıtlaSil
  10. Mavi'yi sevemedim ben. Bana denk gelenlerde mutlaka bir sorun çıktı :/ İlginç ki bugüne kadar Torku'dan hala bir şey yemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Çok terslik olmuş, üst üste denk gelmesi...
      var, çok yaygınlaşmadı henüz. Ama çok tutuluyor :)

      Torku, buralarda kendi marketlerini açıyor.Belli başlı mahallellerde. Çikolatasından peynirine, etine satıyor.

      Sil
  11. eee sen bir kuş gözcüsüsün spor giyinmen normal tabisi. telefon maceran da güldürdü yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Hani her pilot kullandığı uçağın öğrencisidir ya, onun eğitimini alır, ben pek bocaladım. Kulağı tersinden göstermek gibi. Kitap gibi açılan telefonu da yadırgadım.

    Ama şimdi ben de gülüyorum :)

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci