20 Nisan 2017 Perşembe

Ekmek Sırası

Ekmek kavgası, insanın verdiği kavga değil tek. Kurdundan kuşuna her canlı  her gün veriyor.
 
Bugün, bir anlığına gözüme ilişti. Beş dakika dahi sürmedi gördüklerim.   Her canlı için geçerli bu olguya o kısacık sürede tanık oldum. 

Neye tanık olduysam o an  öykü oldu;  Sözcükler tekler teker düştü aklıma.

Yayın için pek öykü tercih etmediğimden uzunca zamandır tek bir öykümü olsun yayınlamıyorum. Yazıyorum tabii yine hikayeler. Ancak denemeler diyeyim ya da duyurusunu yaptığım türdeki yayınlananlar, daha sık ve daha yoğun öyküden ziyade.

Yazdığım hikayeden bahsetmeyeceğim. Ama bir karesi, fotoğraf  gruplarımdan sonra blogumda.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 20.04.2017, 22:33

Paylaş :

24 yorum:

  1. Çok güzel bir kare olmuş yaa kiyamam ne kadar masum bakıyorr 😊

    YanıtlaSil
  2. Her şey bir lokma ekmek, bir buğday tanesi, biraz yem için :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrf güzel ama neden hikayeden bahsetmşyosun ki

    YanıtlaSil
  4. öyle güzel bir kare yakalamışsın ki insanın baktıkça içi açılıyor ruhu ferahlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatın ta kendisi bu kare, değil mi? :)

      Sil
  5. Fotoğrafa konu olan serçeleri her gördüğümde yüreğim kanatlanıyor.. hayat onlara daha adil davransın istiyorum, o minicik gövdelerini izleyince. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yürek ferahlatıcı kopya; birkaç lokma gagalayabildi :)

      Sil
  6. Ne güzel bir resim insana aslında o kadar çok şey anlatıyor kı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat, hayatta kalma, ekmek kavgası gibi değil mi? :)

      Sil
  7. Merhabalar Ben JD Sezer Blogunun Sahibiyim Sizinle Bir Röportaj Gerçekleştirmek İstiyorum Eğer Sizin İçinde Uygunsa sezer_jadde_26@hotmail.com Adresine Mail Atınız . Röportaj İnternet Üzerinden Yapılacaktır. Örnek Röportaj Gercekleştirdiğimiz Kişileri http://jdsezer.blogspot.com.tr/search/label/Röportaj Kısmında İnceleye Bilirsiniz Örn Röportaj : http://jdsezer.blogspot.com.tr/2017/03/brisintrgg-ile-roportaj-gerceklestirdik.html Röportaj Gerçekleştirip Gerçekleştirmemek İsteyip İstediğinizi Mail Olarak sezer_jadde_26(at)hotmail.com adresine bekliyoruz. Web Adresimiz : www.jdsezer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size uğrayacağım. Teşekkürler :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Ben dakikalarca baktım yükledikten sonra akşam kendi bilgisayarıma :)

      Sil
  9. Doğa da olsa farketmiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Hayat mücadelesi, ekmek kavgası tüm canlılar için :)

      Sil
  10. Çok güzel kare❤️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ben de geçenlerde gördüm böyle bir şey. Bir adam biraz balık koydu kaldırıma sonra onlarca martı bir anda üşüştü, her şey bittikten sonra da bir anda dağıldılar ama o görüntü sahiden çok.. değişikti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah, sokak hayvanları için herkesçe bırakılan yere bir şeyler bıraktım. Gün soğuk ve yağışlıydı. Aksam iş dönüşü rampada yoluma bir kurt köpeği çıktı. Burada tepelerde gezinen köpekler saldırgan. Çok kişiye saldırdılar. Anladım ki mama bırakılan yerleri bellediler ve acıkınca orada geziniyorlar.

      Hayat zor :)

      Sil
  12. fotosu bile bir öykü diyorsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet... Öykülerim gözden ırak epeydir. Daha çok duyurduğum cinsten yazılarım göz önünde.

      O kare öykü ama, değil mi? :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci