28 Nisan 2017 Cuma

Parlak hilal, gri ay, yıldızlar. Az önce, Ankara.

Bu gece.
Ankara.
Kanlık gökyüzünde bir görsel şölen.

Hilal parlak mı parlak.
Ay hilal evresinde olsa da geri kalanı yine de kadrajda. Yüzeyinin tüm özellikleriyle. Ay gri. Hilal olarak görülen kısmın griliğine  inat sanki, ışık ışık.

Bu gecenin bu güzel gökyüzü görseli, fotoğraf gruplarımdan sonra blogumda.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 28.04.2017

acemi.demirci@yahoo.com.tr; @AcemiDemirci
Paylaş :

14 yorum:

  1. Çok güzel bi resim ..hem gri hem siyah hem gümüş hepsi çok belirgin.

    YanıtlaSil
  2. Ayın geri kalanını yakalamak; ay hilal evresindeyken :)))

    Ben de çok sevindin bu kareyi hem yakaladığım hem de yıldızlarıyla birlikte çekebildiğim için. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel... Bir de kayan yıldızları severim. Çünkü kendimi şehikqt düşmüş bir er gibi hüzünlenirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayan yıldızların seyri rastlanabildiğinde çok güzel gerçekten. Nasıl hissetiğinizi okuyunca ben de hüzünlendim...

      Sil
  4. Ankara çok hüzünlü bu gece
    Kelimeler kifayesiz
    Karanlık sardı dört geçe
    Şarkılara sardım sebepsiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dörtlük olmuş. Bekleriz bundan sonra da :)

      Sil
  5. Bu şekilde ay fotoğrafı çekmekten hiç sıkılmıyorum :) Çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Bu kareyi çok sevdim. Ay hilal; ama bütünü yine de karede. Anlamlı. Anlamlamsızlaşmaya set gibi :)

    YanıtlaSil
  7. Gökyüzü tektaş yüzüğünü takmış...
    Sanırım AY evlenme teklifi etmiş bu gece,
    mutlulukları daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, evet. Ne güzel. Sevdim bu yorumu :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Ay, hem hilal hem de gizli saklı ortada , değil mi? :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci