2 Mayıs 2017 Salı

Tepelerin Boz Tavşanının Site Bahçesi Ziyareti


Arka tepelerden komşu sitenin bahçesine ziyarete gelen ürkek boz tavşanın kaçmadan önce kaşla göz arasında, en çok bir dakikalık sürede ayarlara filan bakılmaksızın alelacele çekilmiş karesi.


Böylesi bir ziyarete her zaman rastlanmıyor çünkü. Ankara.

İlk kare, fotoğraf gruplarımdan sonra blogumda.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi

Demirci), 02.05.2017, 21:33
acemi.demirci@yahoo.com.tr;
@AcemiDemirci
Paylaş :

10 yorum:

  1. Neredeyse imkansizi basarmissin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç olmayacak bir şey gerçekten. Ama onlar benim görüş alanıma girmekten hoşlanıyor. Çünkü resimleri çekiliyor ve ünlü oluyorlar :)

      Sil
  2. Kulakları duruşu tam bir tavşan, tam diyorum çünkü niyet çekenler evcil olanlar değişik oluyor. Fotoğrafçının zafer anı.. Bu ayar konusuna çok bozuluyorum, makinelerin sesle ayar yapan daha da dijitalini yapsınlar, onun da keyfi olmaz. Ne çıkarsa bahtımıza..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüş alanım çok kısıtlıydı. İki blok arasından. Birileri de vardı. Balkonda olduüumu da fark etti. Kaçtı. Ayar yapma fırsatım olmayacağını zaten biliyordum kısıtlı aralıkta görünce. Yine de birkaç kare yakaladım.

      Bunlar arka tepelerde dolanıyor. Boz tavşan. Bazen dağ tavşanı diye anlatan oluyor. Kulakları çok şeker. Bir keresinde çok uzakta salınırken gördüm uykudaydı. Meğer kulaklarıymış, çok uzaktan rüzgarda salınan kocaman yapraklı ot gibiydi. Anlayamadım ilkten kulak olduğunu.
      Niyet çekenler bunlar gibi hareketli de değil :)

      Sil
  3. Harika ! :)) çok sevdim.. Benim bahçeye de çam fıstığı ağacından dolayı sincap geliyor.. o kadar tatlı ki, o fıstıkları eliyle tutup ağzına götürüşünü izlemek ömre bedel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeşme'deki fıstık çamına hiç gelmediler: Aslında orada hiç sincap görmedim. Sansar sesi duydum. Ne güzel. Ben olsam ayrılmam herhalde resmini çekeceğim diye fıstık çamının altından :)

      Sil
  4. Çok iyi yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
  5. tavşan eti güzeldir ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine has kokusu olan bir et. Buralarda bulunmaz. Aksaray'da avcılar sayesinde tadardık.

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci