4 Haziran 2017 Pazar

5 Haziran ve dört gün sonrası; yani Haziran Hüznü...


Fedakarlık kavramı sadece Babam ile anlam taşır. Baba demek, fedakarlık demektir  o yüzden daha ilkten benim için. Kendini hiç düşünmemektir.


Bir daha öyle bir insan olacak mıdır dünyada, keşke…


5 Haziran, 2014 yılında Babam’ı kaybettiğimiz gün. Bugün onun en sevdiği yerdeyiz. Biraz tesadüf biraz da o tesadüfün onu mutlu edeceğini bildiğimizden değiştirmeyi bilerek istememekten.


Beş Haziran’da Babam’ı, hemen dört gün sonra da artık bana gerçek bir  kardeş olmuş Hakan’ı kaybetmek… Kardeşimin eşini. Böylesi bir hafta, zor sözcüğü ile filan tanımlanamaz. Haziran’ı hüzne çeviren bir hafta. Anlatmak zor. Zor sözcüğü orada anlamlı.


Nur içinde yatsınlar.


Dört günlük ara ile üst üste iki acı… Ve yazdırdıkları;

Haziran Hüznü adlı çalışmama;

linkinden ulaşılabilir.
(Her hakkı saklıdır)


AyşeiYasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 04.06.2017
acemi.demirci@yahoo.com.tr; 
@AcemiDemirci





Paylaş :

25 yorum:

  1. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) )https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoş geldiniz. Uğruyorum.

      Sil
  2. Mekanları cennet olsun baba acısı çok sert çok keskin bir acıymış ben de yeni tadanlardanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin babanıza.

      Bir kez kıskançlık duygusunu hissettiğimi gördüm. Babam'ın vefatından birkaç ay sonraydı. 2014 yılında. Alışverişteyiz. Yürüyen merdivenlerin başındayım. Ortalardaki bir kız üst kata seslenip bağırıyor "Baba" diye. O zaman çok buruldum. Benim için o sesleniş bitmişti.

      Hayat böyle. Öğreniliyor.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Ayşe Hanım. Amin. Aynı şeyi yaşadım biliyor musunuz? Çok değil babamı kaybettikten 5 gün sonra sınava girmem gerekiyordu okula giderken küçük bir kızın elinden tutan babasıyla yürüyüşünü seyrettim. O kadar içime oturmuştu ki...
      Umarım öğrenebilirim aksi halde bu ağırlıkla yaşanmaz zaten...

      Çok sevgiler.

      Sil
    3. Kabullenmekten başka bir yol tanımıyor zaten hayat.
      Nur içinde yatsınlar.

      Sil
  3. öfff ya çabuk geçsin madem bu ay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2014 Haziran ayı başka bir sözcük bulamadığımdan "zor" diye yazayım. Zordu.

      Sil
  4. Hayatı acı-tatlı günleriyle yaşamak... Anıları yaşatmak, sevdiklerimizin sevdikleri şeyleri devam ettirmek. Elimden geldiğince bunu yapmaya çalışıyorum.Hayat öyle hızlı ki... Bazen ayak uyduramasak da.
    Rahmetle anıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu da o olmalı. Hayat kendi kurallarıyla akıyor. Akarken gözyaşları da akıyor. Kimi kederden kimi sevinçten. Kabul etmekten, hayatın böyle olduğunu benimsemekten başka yol yok.

      Çok sevgiler.

      Sil
  5. Haziran hüzünlü olmuş sizin için.Babanıza rahmet diliyorum.Umarım bundan sonraki haziranlar size daha güzel şeyler yaşatır.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.

      2014 Haziran'ı tarifsizdi.

      Güzel dileğinize yürekten katılıyorum.

      Sil
  6. huzur içinde yatsınlar, benim için de kara bir aydır Mart, ben öyle söyleyince ayın günahı ne derler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Allah korktuklarından esirgesin.

      Senin babana da Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsın.

      Doğru, ayların suçu yok. Tek sorumlu, o ay gelince anılacak kah iyi kah üzücü anılar...

      Sil
  7. Babam aramızdan ayrılalı on sekiz yıl olacak, hüzün ve sızısı hâlâ aynı yerinde duruyor. Huzur içinde yatsınlar babalarımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin babanıza.

      Bu acılar, hayatın değişmez kuralı. Dünya böyle. Boşlukları hiç dolmuyor. Sadece insan dünyanın böyle olduğunu kanıksıyor.

      Babalarımız nur içinde yatsınlar. Mekanları cennet olsun.

      Sil
  8. Zor bir dönemeç :(
    Zamanla geçer diyorlar... Yangını geçiyor sanki de külleri için için canını acıtıyormuş gibi...
    Huzur içinde dinlensinler inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece zamanla kanıksanıyor dünyanın bu hali. Ama hayatınızda hep süregelmiş bir şey aniden boşluğa dönüşüyor. Yazarken içim kabardı; ama hayat. Böyle.

      Sil
  9. başınız sağolsun, mekanları cennet olsun,zor bir dönem olmuş sizin için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Amin. Mekanları cennet olsun. Nur içinde yatsınlar.

      Sil
  10. Allah sabır versin. Yanımıza yöremize konduramadığımız ölümün ne zaman nerede gelip de sevdiklerimizi alacağı, içimizde belki hafiflediğini zannettiğimiz sönmeyecek ateşi harlayıp gideceğini bilemeyiz. Sadece sabır....

    YanıtlaSil
  11. Bundan sonra her haziran biraz buruk geçecek ama o acı aynı şekilde durmayacak, durmuyormuş.. ben de öğrendim. Bulundukları yer güllük gülistanlık olsun. Sıcacık sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok akılcı, çok gerçekçi bir yorum. Ve tamamiyle katılıyorum. Üç yıl bitti, dördüncü başladı. Dünya her şeye alıştırıyor. Sizin de her ne ise yaşadığınız bundan sonrası için iyilikler dilerim :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci