18 Haziran 2017 Pazar

Babam’ın vefatından birkaç gün önce gökyüzünde çektiğim kare

Babalar Günü, tüm babalara ve babacan ruhlulara kutlu olsun.

Baba ne demektir varlığında gözünü kırpmadan, fedakarlığı zevk edinerek ömrünün sonuna kadar yürekten gösterip öğretmiş, göçmeleriyle de babasızlığın anlamını belletmiş tüm babalar nur içinde yatsın.

Babam’ın vefatından birkaç gün önce gökyüzünde çektiğim kare


Babalar Günü, tüm babalara ve babacan ruhlulara kutlu olsun.
Baba ne demektir varlığında gözünü kırpmadan, fedakarlığı zevk edinerek ömrünün sonuna kadar yürekten gösterip öğretmiş, göçmeleriyle de babasızlığın anlamını belletmiş tüm babalar nur içinde yatsın.


(Haziran 2014 ayında yani Babam’ın göçtüğü tarihte n birkaç gün önce, elbette kendi çektiğim fotoğraftaki bulut, profili çok zor olan Babam’a tıpatıp benzemektedir.


o zor, uykusuz ve çok yorgun günlerde arka balkondan yukarıya baktığımda gördüğüm bu olağanüstü bulut karşısında uykuda mıyım yoksa uyanık mıyım emin olmak için biraz duraksamıştım. O şaşkınlık anlarında  ben akıl edip de içeri girip, fotoğraf  makinemi alıp  o anı kareye dönüştürene kadar hareketinden dolayı haliyle bulut biraz daha çözülmüştü. 


O zaman anlamıştım ki, Babam’ın ruhu göğe çıkmış bile. Ve bunu haber vermekte… Bizi hazırlamakta o gerçeğe….
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 18.06.2017
 @AcemiDemirci

Paylaş :

28 yorum:

  1. başınız sağolsun :) babanı hep güzel hatırlaman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Herkes onu hep güzel hatırlıyor ve onlardan bunu duymak büyük mutluluk.

      Sil
  2. Hastaliktan cok zayiflamis :( bazen diyorum acaba hasta oldukları zaman bile yasamalarini istemek onlara acimasizlikmi oluyor? Bencillik mi ediyoruz? Allah yatağa düsürmesin derler ya :(basin sagolsun mekani cennet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kilo almazdı zaten. Hep çok zayıftı. Spor da yapmışlığı var. Yürümek ona eğlenceydi.

      Çok teşekkür ederim. Amin.

      Sil
  3. Bulutlar şahitlik etmiş sanki babanıza. Nur içinde yatsın. Yokluğuna alışmak çok zor oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir yazıya rastladım. "Zaman babaların yokluğuna alıştırıyor; ama unutturmuyor" diye. Başka yapacak şey yok çünkü.

      Kabullenmeden olamıyor sevdiklerin bir gün gideceğini. Babam ile öğrendim. Dünyanın döndüğü düzen böyle. Ama yeri dolmayan kişiler bir insanın hayatında ne kadardır ki. Başta anne baba gelir. Artık yeri boş...

      Sil
  4. Nurlarda uyusun babalarımız. Çok ilginç bir kare. Gerçekten tıpkı babanız.
    Bedenler yok oluyor sadece...

    YanıtlaSil
  5. Enteresan ve maneviyat dolu bir kare olmuş. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  6. Bulutların görüntüsü beni de çok düşündürür.
    Allah rahmet eylesin. Işıklar içinde uyusun.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu buluta uzunca baktım. Ben mi öyle görüyorum, bir şey mi oldu bana diye. Birebir, tıpatıp Babam'ın o çok zor profili idi. Tokat bile attım kendime. İnsan donup kalıyor. Çünkü az önce Babam'ın yanından gelmiştim. Artık belliydi. Ve kendisi de bana kaç günü kaldığını her seferinde söylüyordu. Söylediği tarihte de göçtü.

      Neden sonra rüya filan değil emin oldum ve makinemi alıp fotoğraflamak aklıma geldi. Bu arada on dakika çoktan geçmişti; belki on beş dakikayı da geçmişti. Bulutun artık aynı kalmayacağını anlayınca hemen çektim. İlkten çekseydim daha bir belirgindi ki bu da zaten alenen Babam.

      Çok teşekkür ederim. Nur içinde yatsın.

      Sil
  7. Ah ah bende benzettim bulutu babana. Nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun İnşallah. Rabbime emanet ol canım 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tıpatıptı. Bahsettim başka yorumlarda. Bu hemen görür görmez bir çekim değil. Ben çok şaşırdım. Afalladım. Donakaldım görünce. Epey zaman geçti. Sonra uzunca baktım. Rüya sandım filan. Yine de ben fotoğraflayana dek çok çözülmedi bulut.

      Çok teşekkür ederim. Amin...

      Sil
  8. Bir profile benzettim, yazıyı okumadan önce. Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  9. İzmir'den gelip babamı hastanede ziyaret etmiştik. Metos bebek olduğundan annemi bırakıp eve geçtik. Babacığım yarın sana doğumgünü pastası getireceğim dedim ona. Eve döndüm. Metos'u uyuttum yatağında. Vakit geceyarısını geçmişti. Odanın camı açıldı birden. O an aklımda babam mı geldi acaba sorusu belirdi. Bir saat geçmedi annem eve döndü. Babam bana hoşçakal demeden gitmemiş gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken bir tuhaf oldum. Oluyor bir şeyler.
      Nur içinde yatsın babalarımız...

      Sil
  10. gerçekten de ne kadar benziyor yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşkınlığımı atlatıp bu kareleri çekebildiğim için sanırım sevinçliyim.

      Sil
  11. Gerçekten de bulutlara gitmiş, ben de her zaman böyle düşünüp teselli buluyorum, ölenler yukarılarda bir yerlere gidiyorlar, mekanı cennet olsun...:( babalar günü babasız olanlar için çok zor:( kendimden biliyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyardım böyle şeyler. Oluyormuş...
      Nur içinde yatsınlar...

      Sil
  12. Başınız sağolsun, çok ilginç bir olay gerçekten de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Duyardım, oluyormuş meğer...

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci