29 Haziran 2017 Perşembe

Çatıda bir avcı, bayağı kerkenez


Bayağı  kerkenez.




Bir doğan türü.


Sonraki karelerden anladığım kadarıyla, bir karede birlikte yer aldığı güvercinin yavrusunu avlamış ve yiyor olmalı.


Havaya yolup fırlattığı tüylerden  belli oluyor.


Bir de kısacık bir video çekimi var. Orada hırçınca yolduğu gri tüyler havada uçuşuyor.


Bugün, Ankara'da çektiğim kareler...


İlk kare  fotoğraf guruplarımda 

ve blogumda.
(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 29.06.2017, 21:21

Acemi.demirci@yahoo.com.tr; 
@AcemiDemirci

Paylaş :

8 yorum:

  1. Yazıkk..şu dünya ne acımasız değil mi Yasemin'ciğim? Kuş kuşu yiyor, halbuki kedi kediyi yemez, ben deist olduysam bu acımasız düzen, sistem yüzünden de oldum. :( Merhametli bir yaratıcı böyle acımasız bir sistem kurar mıydı? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazacağımı bilemedim. Herkes başka bir şeye inanabilir. Benim inandığımla senin inancın farklı olabilir.

      Saygı duyarım her inanca. Yine de Allah her şeyi bir düzende yaratmıştır. Yoksa burası dünya olmazdı. Cennet olurdu :)

      Sil
  2. Doğa kanunları :) Güvercin yavrusuna üzülsem de kerkenez için de hayatta kalmanın yöntemi bu :)

    YanıtlaSil
  3. hayat işte. Allah bu dünyayı yaratmış ama sonra bir daha ilgilenmemiş unutmuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar derin konular.
      Dünya böyle... Allah böyle yaratmış.

      Bu arada kendi bilgisayarımdan acemidemirci.blogspot.com açılamıyor. Blogum çıkmıyor. Çıkan sayfada SAFEDNS diye bir yazı var. Altında da blogunuz bloke edilmiştir yazısı çıkıyor İngilizce. Bu durum normal mı?

      Bilgisayarımı temizleyip yeniden açmaya çalışacağım. Belki diğer bilgisayardan da yani bundan da birazdan ulaşamayabilirim. O zaman kimse bana ulaşamayacak sanırım...

      Sil
  4. son yazımın fotosunda sana benzediim hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını düşünmüştüm. Çok hoşuma gitti. Bir ara ara "ben bu kareyi nerede, ne zaman çekmiştim?" diye de düşündüm :))))

      Görmeyi her zaman isterim bu karelerden :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci