17 Haziran 2017 Cumartesi

Gözcü Keklik


Çit direğinden etrafı kolaçan eden gözcü keklik. Bu sabah, Ankara.


Bu sabah, yeşilliğin gölgesinin vurmasıyla yeşil sularıyla dinginlik saçan  güzel gölcük resimleriyle başlamıştı.


Sonra arkalardan keklik sesi geldi.


Ona kızıl şahin çığlığı karıştı. 


Saksağanların telaşından bir şeye  saldırdıkları belliydi.


Kerkenezi hemen kaçırttılar.


Özenemedim bile kerkenezi çekerken çünkü etrafını saksağanlar sarmıştı. Özensem o pozu hiç yakalayamazdım. 

Çünkü saksağanlar etraffındaysa kızıl şahin bile kalmaz orada. Uçar.

Biliyordum ki  çok sürmez uçar. Deklanşöre bastım. Kareyi görmeyi beklerken  uçtu.

Çok özenmesem de çektiğime yine de memnun kaldım.


Akşamdan geceye geçerken de tilki sesi gelmişti.

Bu arada, seçkin pembe rengiyle göz alan sanırım ekin ebesi çiçekleri de nazlı nazlı salınıyordu tatlı rüzgarda.Tepeleri renklendirmiş halde.

Gözcü keklik hem blogumda hem de fotoğraf gruplarımda. 


(Her hakkı saklıdır)

Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 
17.06.2017


Acemi.demirci@yahoo.com.tr; 
@AcemiDemirci
Paylaş :

6 yorum:

  1. Renkleri de doğayla uyumlu.Ben,miyopum :))Göremeyebilirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O uyumu öyle başarıyla gösteriyorlar ki... Görmemek aslında olağan :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. O gün öyleydi. Doğa görseller sundu.

      Keklik ötüşüyle başladı Saklandı, gözükmedi uzunca. Sonunda buldum. Deklanşörün sesiyle bana baktı çoğu kez. Başka açıdan çekeyim isteyince de kaçtı. Şahin gözüktü. Kerkenez yakına kondu. Saksağanlar her zamanki gibiydi :)

      Sil
  3. Doğa aşkınız, aşkımız hiç bitmesin:)

    YanıtlaSil
  4. Bitmemeli doğaya duyulan sevgi :)

    YanıtlaSil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci