12 Haziran 2017 Pazartesi

İLESAM Yazarlar Ansiklopedisi'nde yer almak mutluluğunu yaşıyorum

Türkiye’nin en büyük iki yazar birliğinden biri ve ilk yarışımla ilk derecemi açtığı edebiyat yarışmasında ACEMİ DEMİRCİ rumuzuyla  aldığım İLESAM (Türkiye İlim ve Edebiyat Eseri Sahipleri Meslek Birliği) tarafından  uzunca zamandır hazırlanan Yazarlar  Ansiklopedisi çıktı.

Bir yazar olarak Zeytin Ağacı adlı çok kısa öykümle böylesi değerli bir ansiklopedide yer almak mutluluğunu yaşıyorum bugün.
 
Okuyarak, beğenide bulunarak, sözle, ileti ile ya da her vesile ile her türlü desteğini esirge

meyen okurlara teşekkürlerimi anlatmakta yeterli sözcük bulamıyorum.

İstenilmesi halinde Yazarlar Ansiklopedisi İLESAM’dan edinilebilmekte.

Ayşei Yasemin YÜKSEL (ACEMİ DEMİRCİ)
Paylaş :

40 yorum:

  1. Maşallah tebrik ediyorum. Ben de başarılar dilerim yazı hayatında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Profesör. Çok sevindirdiniz :)

      Sil
  2. Hak edilmiş bir ödülü almak ne güzel. Yürekten kutluyorum.
    Son olmasın, devamı gelsin diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İlk ödülüm o. Hikaye yarışmasına öykümsü birkaç deneme ile ve hatta gözden geçirmeden ite kaka katılmıştım. Sonra başka ödüllerim de oldu.

      Dileğinizi nasıl ben de dilemem. Çok isterim. Çünkü çok zaman ve emek harcıyorum. Hatta spordan, başka etkinliklerden kopup oturgan bile oldum yazmakta etkinleşeli. Kilo bile aldım :))))

      Sil
  3. Evet ben de hak edilmiş olduğunu düşünüyorum. Bravo ! Nice başarı ve ödüllerini tebrik etmek dileğiyle :)
    Yürekten sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dileekkk... Çok teşekkür ederim. Sevincime ortak olmakla kalmayıp daha da fazlasını kattınız. Çok sevgiler :)

      Sil
  4. tebrik ederim ne mutlu size,,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Birlikte yaşamak en büyük mutluluk bu güzel haberi :)

      Sil
  5. Canı gönülden tebrik ederim, Devamı dileklerimle. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalırsa her güzel haber arkadaşlarla,
      tanıdıklarla paylaşılınca daha güzel :)

      Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. aaa süper bir haber, tebrik ederim çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Paylaşmakla daha anlamlı oluyor mutluluk veren şeyler :)

      Sil
  7. Tebrik ederim. Dilerim güzel yerlerde buluşuruz. Sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke. Çok isterim. Henüz tek bir blog sahibi arkadaşımı tanımış değilim. Ama her gün yazılarımızı okuruz, yorumlar yazarız.

      Paylaşınca anlamlı buluyorum ben sevindirici her şeyi :)

      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Tebrik ederim.. Nice başarılara, mutlulukla... Yazmak, paylaşmak, çoğaltmak hep acemi ruhla başarıyla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook güzel. Acemi ruhla. tümden öyle.

      Paylaşınca anlamlı, buradaki her arkadaşımla. Henüz hiçbirinin sesini dahi bilmiyorum, tanışamadık; ama buradan yazarak okuyarak da olsa şimdilik arkadaşım olduklarından çok anlamlı gekliyor bana bu paylaşım :)

      Sil
  9. Tebrikler canım, daha nice başarılarını göreceğiz, biliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calimerocum, Allah söyletmiş olsun. Çok zaman ve emek harcıyorum epeydir. Doğrudan çok şeye etki etti bu durum. Bana ait zaman kalmadı. Kilo bile aldırttı :))) O yüzden çok isterim yazdığının gerçekleşmesini.

      Çok sevgiler :)

      Sil
    2. Allah söyletmiştir kesinlikle. Çok yönlü yazılarını, fotoğraflaronı sık sık yorum yapmasam bile takipteyim. Bizim Semaver olsun blog olsun harika yazılarla dolu. Hiç bir iyi niyetli emeğin karşılıksız kalmadığını tecrübe etmiş biri olarak bu başarı haberlerini bekliyordum doğrusu. Daha da güzel haberlerini yakında alacağımı ümit ediyorum. Naçizane senin ve Deep'in haberleriyle çok mutlu oluyorum. Sevgim seninle :D

      Sil
    3. Ama arada yaz böyle. Okuması çoook güzel :)
      Sevgiler :)

      Sil
  10. Tebrik ediyorum sizi. Güzel çalışmaların altına attığınız imzalar sizi buraya taşıdıysa devamı da gelecektir. Kaleminiz de yüreğiniz de hep nefes alsın.Nefes alsın ki biz de okuyabilelim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emek verilen her şeyin semeresini görmek büyük mutluluk; ama daha büyüğü burada arkadaşlardan duyduklarım. Ben meğer ne severmişim arkadaşlarımı ve desteklerini :)

      Sil
  11. Tebrik ederim... Daha nice güzel başarılara imza atacağınıza inanıyorum. Güçlü bir kaleminiz var... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, o inançlar boşa çıkmasa... Çoook isterim. Çok emek verdim çünkü. Oturduğum yerde çakılı kaldım o yazdıklarım ortaya çıksın diye.

      Çok teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  12. Kocaman tebrik ediyorummm :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koskocaman teşekkür ediyorum. Sevgiler :)

      Sil
  13. Seni tekrar tebrik ediyorum. Daha nice güzel eserlerde başarılarını görmeyi diliyorum... Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür Hanife. Dün, yeni yayınlarda yazını gördüm. Ama blogunda durum başkaydı. Tek bir yayına ulaşamadım.

      Kaydol!dan da kayıt olamadım. Okumak isterdim.

      Sevgiler :)

      Sil
    2. Neden acaba? Bir sorun mu var? anlamadım...
      Ne yapmam gerekiyor onu da bilemedim. Okuyanlar var ama...

      Sil
    3. Düzelmiş. Uğrayacağım. Yazıları görünce çok sevindim Yaren:'de :)

      Sil
  14. Kaleminiz kuvvetli.Hak ediyorsunuz bence.Umarım başka başka eserlerde de sizi görürüz...

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim. Hem de nasıl isterim :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir haber bu, tebrik ederim :)) Çok sevindim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel yorumunuzla sevindim. Bir ansiklopedi ve bünyelerindeki yazarları içeriyor :)

      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. heey ne güzeeel kutlarıım birliği ilk senden duydum ama demek ki büyük bir birlik ne güzel ansiklobediyi edinirim herhalde, severim toplu eserleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLESAM ile ikinci kez bir ilk oldu. Bünyelerindeyim zaten. Yarışlarına da girmiştim :)

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci