6 Haziran 2017 Salı

Kelebeğin yaprağa uyumu...

Bugün çektim.
Ankara dışında.
Hem de çok uzakta. Saatler ve kilometrelerce uzakta.

Başlıkta çok şey anlattım.
Bu rengine ilk kez rastladığım yeşilimtırak sarı kelebeğin açıklı koyulu yeşil yapraklar arasında uyumla kayboluşu hakkında.

İkinci karede kelebek, neredeyse fark edilemeyecek.


Siz ne yazardınız?
Bunu çok merak ettim.
O yüzden daha yazmayayım dedim.
Sizin izlenimlerinizi okumak için.

İlk kare, fotoğraf gruplarımdan sonra blogumda.
(Her hakkı saklıdır)
Ayşei Yasemin YÜKSEL (Acemi Demirci), 06.06.2017

Paylaş :

23 yorum:

  1. İkinci karede kelebeği zor fark ettim .Süper bir uyum olmuş gerçekten.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mükemmeli yakalamış kaybolmakta, saklanmakta. Doğanın güzellikleri :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Nasıl güzellik böyle, değil mi? :)

      Sil
  3. Başlık çok güzel olmuş. Bazen ben de birkaç başlık düşünüp birini seçerim.
    Örneğin; Doğada gizli bir uyum, Doğada renklerin birlikteliği, Bir kelebek ve yaprak dayanışması, Konuk kelebek-ev sahibi yaprak.
    İlk aklıma gelenler. Sevgiler.
    Kelebeklerin dünyasını düşünmek bile çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulduğunuz tün başlıklar harika. Uyum kelebekle yaprak arasında bile var. Bir biz mi uyamadık doğaya ? :)

      Sil
  4. ben de ikinci de zor farkettim; ama ilkinin rengi çok çok güzel, ne yazardım bilemedm ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Bu görüntüye uygun şarkı linki deseydin kesin yazardın :)

      Sil
    2. https://www.youtube.com/watch?v=YknfGvIrGHQ hemeeen

      Sil
    3. Biliyordum. Meraktayım, neymiş. Hemen bakmalıyım. Teşekkürler :)

      Sil
    4. :)))) Hiç dinlememiştim daha önce. Çok gzüel anlatmış. Uçsun kelebekle gönüllerince :)

      Sil
    5. Ama bir dahakine hiç kolayca parça bulamayacağın bir tema seçeceğim :)))))))

      Sil
  5. Tam kamuflaj olmuş. Çok güzel yakalamışsın. :) Ne zarif bir canlı...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl olmuş :) Uğraştım. Konup konup kalkıyor. Netleyemeden daha. Zaman istiyor. En çok da sabır :)

      Ama beklememe değiyor, değil mi? :)

      Sil
  6. doğanın ve canlıların muhteşem uyumu sanırım bu kelebeğin adı Kamuflaj kelebek olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ad çok yakışır. Yapraktan farksız bir kelebek :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Üstüne sanat, şiir, müzik yok doğanın :)

      Sil
  8. Antenleri olmasa ayırt edemezdim. Belki de benim fotoğrafçı olarak gözüm biraz daha eğitimli. Ondan görmüş olabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğüm en büyük saklambaç oyuncusu :)

      Sil
  9. şöyle derdim :) nefis bir doğa kombini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadraja girip girmediğinden defalarca emin olamadım. Seçilemiyor. Şakacı bir kelebek...

      Sil

İzleyiciler

En çok Okunanlar

Arsiv

Follow by Email

Toplam da

Copyright © Acemidemirci